حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

عمل به تکالیف، موفقیت را رقم می‌زند

عمل به تکالیف، موفقیت را رقم می‌زند

جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: عمل به تکالیف، موفقیت را رقم می‌زند و پاسداران همیشه به این مهم توجه دارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، سردار علی فدوی در مراسم معارفه فرمانده جدید سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان اظهارداشت: خدا رو شکر که سلسله و طیبه‌ای که امام‌راحل به نام سپاه بنا نهاد، برکت‌های زیادی را به همراه داشته است و پاسداران در پاسداری از انقلاب و ارزش‌ها تلاش می‌کنند و تا ظهور این روند ادامه دارد لذا همه دلدادگان انقلاب اسلامی باید بتوانند به تکالیف پاسدارای خود عمل کنند.

وی افزود: امام‌راحل فرمودند که پاسداری یک تکلیف است و تکلیف یک روالی است که بین بنده خدا و خدا برقرار می‌شود مثلاً نماز و روزه تکلیفی است که خدا برای بنده تکلیف کرده است ولی پاسداری یک تکلیف است و اگر هم در دل، زبان و عمل باشد، خداوند به آن برکتی می‌دهد که نتیجه آن انجام تکلیف است.

جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: پاسداری از انقلاب اسلامی توسط پاسداران از ابتدای تشکیل این نهاد بوده و هست و خبیت‌ترین خبیثان عالم و عوامل آنها بعد از پیروزی انقلاب به ایران حمله کردند و یک روز نبوده در این ۴۵ سال که از شرارت‌های دشمنی علیه انقلاب کوتاهی کنند.

سردار فدوی بیان کرد: اگر دشمنان در این سال‌ها کاری نکردند، چون نتوانستند نه اینکه نمی‌خواستند که خدا رو شکر وعده خدا حتمی و قطعی است، به لحاظ اینکه ما در سپاه یک شبانه روز را از دست ندادیم چون می‌خواهیم به تکالیفمان عمل کنیم خدا هم بهترین‌ها را رقم زده است و ما مکلف به انجام تکلیف هستیم و نتیجه آن بسیار مهم است که نتیجه را خدا مشخص می‌کند و خدا رو شکر روند کلی که حاکم است، دنبال انجام تکالیف بودن است.

وی عنوان کرد: در زمان جنگ همه به میدان آمدند چرا که روال پاسداری متناسب است با آنچه صورت گرفته که در خدمت انقلاب باشند و پاسداری از انقلاب اسلامی یعنی پاسداری از اسلام و به برکت بزرگ پاسدار، امام حسین(ع) که تجلی کاملی پیدا کرد، در پاسداری اسلام و این روند محکم و قوی بود که به صورت مسلم دین اسلام به دست آخرین فرزندش خواهد رسید و تجلی پیدا می‌کند.

جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: به برکت ولادت امام حسین(ع)این روز، روز پاسدار نامیده شده، همین هم بسیار بسیار کمک کننده بوده است و یک اصل مقدمه هم برقرار است که این هم بارها امامین انقلاب برای پاسدارها بیان کرد که پاسداری از خودتان مقدم از پاسداری انقلاب است.

سردار فدوی اظهارداشت: انسان باید بتواند تکالیف خودش را برای پاسداری خودش انجام بدهد تا بتواند انقلاب اسلامی را حفاظت نماید و این یعنی تقوا، تقوا فقط پرهیزگاری نیست و کسی است که مراقب کارهای خودش است تقوا می‌باشد و این روالی است که در بین پاسداران برقرار است که ان‌شاالله خدا عنایت کند که به این تکلیف همه عمل کنند.

وی افزود: وقتی به این تکلیف عمل شود کار محکم می‌شود و می‌توانیم از انقلاب پاسداری کنیم چون مراقبت کردیم از خودمان و این خود یک شاخص و ملاک است، برخی تکالیف فردی انسان دارد اما برخی تکالیف هم به لحاظ جایی که فرد قرار دارد بر عهده آن قرار گرفته و هر پاسداری در هر جایی که قرار دارد تکالیفی دارد که اولین تکلیف این است که هم بداند و هم بتواند و زمانی که اینگونه مراقبت کند می‌تواند به تکلیف عمل کند.

جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه باور به وعده خداست که برای ما تجلی می‌کند، گفت: این مهم اثرگذار است و استفاده می‌آورد و همه آنچه را خدا گفته متمرکز می‌کند و کسانی که به تکالیف الهی عمل کند خداوند نمی‌گذارد لحظه‌ای در بن‌بست بماند.

سردار فدوی اظهارداشت: اینها قاعده قرآن و سنت الهی است که واضح در قرآن برای ما بیان شده و برای همین است که در سپاه به قرآن و قاعده‌های قرآن و سنت‌های الهی توجه زیادی صورت می‌گیرد و عمل به آن موفقیت را به همراه دارد.

وی بیان کرد: پیامبر(ص) آخرین فرستاده و قرآن آخرین کتاب پیامبران بوده است و تا وقتی که انسان هست همه آنچه را که خدا می‌دانسته که نیازمند است، وجود دارد از همین رو ما باید دستور همه چیز را از قرآن بگیریم.

جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: به برکت انقلاب اسلامی و فرماندهی که در سپاه وجود دارد و تعالیمی که برای ما دارند این روند برقرار است و متناسب آنچه در انقلاب نیاز است و هر ماموریتی که پیش می‌آید، پاسداران انقلاب اسلامی در میدان برای انجام حضور دارند و مطمئن هستیم که ما اگر درست پای کار برویم برای انجام تکالیف و برای خدا قدم برداریم و از کار کم نگذاریم و با اخلاص و علم پای کار باشیم، وعده خدا حق است و در وعده خدا تخلفی نیست و بهترین نتایج را خدا رقم می‌زند.

سردار فدوی عنوان کرد: پاسداران برای پاسداری انقلاب به جایی که باید تکلیف انجام می‌دادند حضور دارند، در دفاع از حرم هزار کیلومتر در آن سوی مرزها با دشمن جنگیدند و این همه برکاتی که خدا عنایت کرده برای این است که کل نظام و مردم و پاسداران و بسیجیان به تکالیف خود عمل کردند که بهترین نتایج را خدا رقم زده است و اگر به تکالیف خود عمل نمی‌کردیم این همه سرافرازی ایجاد نمی‌شد.

وی اظهارداشت: به میزان قابل قبول خدا به تکالیف عمل شده که ما سرفراز و سربلند و مقتدر هستیم و دشمنان نابود می‌شوند که در برابر ایران ناتوان هستند و ما باید مصمم باشیم و تاکید کنیم که می‌خواهیم به تکالیف خود عمل کنیم و زمانی که انسان اراده کند، خداوند کمک می‌کند و راه را نشانش می‌دهد لذا پاسداران انقلاب اسلامی همیشه هستند تا زمانی که سرباز امام زمان(عج) بشوند.

وی افزود: مشخصات پاسدار در ایمان، باور به وعده‌های خداست و می‌دانیم که خدا گفته من طرف جبهه حق هستم و مطمئن بودیم ما پیروز میدان هستیم و همین سبب عقب نشینی دشمن شده است، امروز قصه غزه و یمن اینگونه است که مجاهدان باور دارند خدا چه گفته و عمل می‌کنند و پیروز می‌شوند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از