حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
نماینده ولی فقیه در لرستان:

غزه نمایشگاه واقعی نقض حقوق بشر است

غزه نمایشگاه واقعی نقض حقوق بشر است

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: امروز نمایشگاهی از ضدیت با حقوق بشر را در غزه می‌بینیم و آنچه جامعه جهانی درخواست دارند توقف جنگ در غزه است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌آباد اظهارداشت: ۲۰ آذر شهادت آیت‌الله دستغیب است که این شخصیت در علم و عمل صالح، اخلاق و معنویت بی‌نظیر بود که به دست منافقان به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

وی با اشاره به‌روز حقوق بشر، افزود: امروز نمایشگاهی از ضدیت با حقوق بشر را در غزه می‌بینیم و آنچه جامعه جهانی درخواست دارند توقف جنگ در غزه است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان تصریح کرد: خدمت به مردم سبب سعادت انسان می‌شود و امروز باید دامنه خدمت گسترش یابد که برای دور دوم سفر ریاست جمهوری علاوه بر اعتباراتی که نیاز است برای مصوبات دور اول، نیازمند مصوبات دقیقی و کارشناسی هستیم تا تحول همراه با جهش و مشکل اشتغال در این مصوبات سفر دوم دیده شود.

وی گفت: همه اقدامات باید صرف پیشرفت شود و کسانی که خود را پیرو رهبری می‌دانند لازم است به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب عمل کنند و از تخریب و بدزبانی دوری کنند، دولت و قوه قضائیه فساد میلیارد دلاری را اعلام می‌کند و مبارزه با فساد سرلوحه کارهایشان قرار دارد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از