حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی

فرازی از وصیت‌نامه شهید «حبیب‌الله شفیعی»

فرازی از وصیت‌نامه شهید «حبیب‌الله شفیعی»

شهید «حبیب‌الله شفیعی» در وصیت‌نامه خود نوشته است: مردم عزیز ایران راهی که به طرف ظلمت و تاریکی می‌‎رود رها کنند و راهی که به طرف نور و سعادت می‌‎رود پیدا کنند و آن راه اسلام عزیز است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سفیرافلاک، شهید حبیب‌الله شفیعی یکم فروردین‌ سال ۱۳۳۹ در روستای مرزبان از توابع شهرستان ازنا از پدری به نام مهرعلی و مادری به نام کافیه متولد شد و تحصیلات خود را تا دوم راهنمایی ادامه داد و در چهاردهم اسفندماه سال ۱۳۶۵ در شلمچه بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید و پیکر مطهرش را در زادگاهش ازنا به خاک سپردند.

 

شهید حبیب‌الله شفیعی در وصیت‌نامه خود آورده است:

«ما بایستی قدر این رهبر عزیز(خمینی کبیر) را بدانیم. رهبری او بود که دست مردم مستضعف را از زیربار زورگویان و ستمگران بیرون آورد رهبری او بود که ما توانستیم راه اسلام را بشناسیم و مردم عزیز ایران، راهی که به طرف ظلمت و تاریکی می‌‎رفت را رها کنند و راهی که به طرف نور و سعادت می‌‎رود پیدا کنند و آن راه اسلام عزیز است.

خداوند را سپاس که به این بنده حقیر مهلت داد که در رختخواب نمیرم و به آن وظیفه اسلامی خود که اسلام به گردن مسلمانان گذاشته است و به دستور رهبر کبیر انقلاب و ولایت‌فقیه که جبهه رفتن را از اهم واجبات دانستند و جبهه نیاز به نیرو داشت به جبهه اعزام شدم و این هم خود یک سعادت است که خداوند متعال نصیب من کرد که از اسلام عزیز پاسداری کنم و راه امام حسین(ع) را ادامه دهم و اگر در راهی که برای خداوند جهاد می‌کنم مصلحت خداوند بود که در راه او شهید بشوم یک سعادت بسیار بزرگی است که خداوند نصیب این بنده ناچیز کرده است.

امیدوارم که همه ادامه دهنده راه امام حسین(ع) باشیم و من از کسانی که مرا می‌شناسند می‌خواهم که مرا حلال کنند و امیدوارم که مرا ببخشند و از همه طلب بخشش و حلالیت می‎کنم.

ای عزیزان! الان اسلام نیاز به انسان فداکار دارد، تا می‌‎توانید اسلام را یاری کنید و جبهه‌ها را خالی نگذارید، امام عزیز را تنها نگذارید، قدر امام را بدانید، قدر انقلاب را بدانید و به خوبی‌های انقلاب فکر کنید، مقاوم و استوار باشید در مشکلات صبر داشته باشید و به خاطر نارسایی‌های دنیا دلسرد نشوید فقط به اسلام فکر کنید علاقه به دنیا را کم کنید در این زندگی نگاه به انسان‌های مؤمن کنید، نگاه به آن کسی کنید که چندین فرزند در راه اسلام داده است، نگاه به زندگی پیامبران و امامان کنید و اعتقاد به قیامت را زیاد کنید.

از حرف زدن پشت سر دیگران بپرهیزید در نماز جماعت‌ها شرکت کنید، از دروغ، تهمت، غیبت، تکبر کردن دوری کنید، همیشه به یاد خدا باشید، همیشه فکر کنید که لحظه دیگر مرگ به سراغتان می‌‎آید چه داری و چه کرده‌ای، امیدوارم که خداوند همه انسان‌ها را هدایت کند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از