حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
تحلیلگر مسائل سیاسی:

فرامین رهبری باید ملاک انتخاب اصلح باشد

فرامین رهبری باید ملاک انتخاب اصلح باشد

تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری، فرامین رهبری باید ملاک انتخاب اصلح باشد.

مهدی اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهارداشت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، انتخابات از جایگاه بسیار ویژه‌ای برخوردار است که مشارکت پرشور در انتخابات و همچنین انتخاب فرد اصلح می‌تواند به امنیت پایدار و سرافرازی ایران کمک کند.

وی افزود: روز گذشته همزمان با عید غدیر، رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در مورد موضوعاتی از جمله انتخابات صحبت فرمودند که در این فرامین به مشارکت و انتخاب اصلح تاکید بسیار ویژه‌ای داشتند لذا باید فرامین رهبری، ملاک انتخاب اصلح باشد.

تحلیلگر مسائل سیاسی تصریح کرد: رهبری در سخنان روز گذشته در مورد انتخاب اصلح صحبت‌هایی فرمودند که عمل به این فرامین می‌تواند کمک کند تا در این دوره از انتخابات بتوانیم فرد اصلح را انتخاب کنیم و سربلندی و سرافرازی کشور را در دنیا دوچندان کنیم.

اسماعیلی با بیان اینکه هر رای در انتخابات، رای به نظام است، بیان کرد: هر چه حضور در انتخابات بیشتر باشد بیانگر این است که ملت ایران پشتیبان نظام هستند و با حضور خود بار دیگر با آرمان‌های امامین انقلاب و شهیدان تجدید بیعت می‌کنند.

وی یادآور شد: در یک دهه اخیر شاهد بودیم که دو جریان روی کار آمدند، یکی حل مشکلات را به بیرون از کشور گره می‌زد و جریان دیگر نگاه به ظرفیت‌های داخل کشور داشت و دولت سیزدهم با تکیه بر توانمندی‌ها بسیاری از مشکلات را برطرف کرد لذا امروز باید از بین نامزدهای انتخاباتی کسی انتخاب شود که نگاه ویژه و دقیقی به ظرفیت‌های داخلی دارد.

تحلیلگر مسائل سیاسی خاطر نشان کرد: انتخابات روز هشتم تیرماه بسیار حساس و مهم است و علاوه بر اینکه باید حضور پرشور و مشارکت بسیار بالا باشد، لازم است که از بین نامزدهای انتخاباتی کسی منتخب شود که افکار و برنامه‌هایش به گفتمان انقلاب نزدیک است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از