حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/06/11 شمسی | 2024/09/01 میلادی
تحلیلگر مسائل سیاسی:

فصل جدیدی از برتری جبهه مقاومت رقم می‌خورد

فصل جدیدی از برتری جبهه مقاومت رقم می‌خورد

تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: به برکت خون شهدای مقاومت، فصل جدیدی از برتری جبهه مقاومت در مقابل رژیم‌صهیونیستی رقم خواهد خورد.

همایون رهبران در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» با اشاره به شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت فلسطین، اظهارداشت: بامداد امروز اسماعیل هنیه به شهادت رسید و روز گذشته شاهد حمله رژیم‌صهیونیستی به فرماندهان ارشد حزب‌الله در ناحیه بیروت بودیم که این حملات منجر به شهادت یکی از فرماندهان ارشد حزب‌الله را به دنبال داشت.

وی افزود: اگر همه این رخدادها را کنار هم بگذاریم از جمله حمله هفته قبل رژیم‌صهیونیستی، همگی ناشی از این است که هدف رژیم‌صهیونیستی از این دست اقدامات، ناکامی است که در عرصه میدانی در مقابل جبهه مقاومت داشته و به نوعی می‌خواهد با این حرکات، تحقیر پی در پی را که پس از عملیات طوفان‌الاقصی به آن مبتلا شده را جبران کند.

تحلیلگر مسائل سیاسی تصریح کرد: تاثیر این اقدام سبب می‌شود که جبهه مقاومت وارد مرحله جدیدی خواهد شد که نتایج آن، انسجام بیش از پیش جبهه مقامت را به دنبال خواهد داشت و انتقامی سخت و پاسخی محکم به این اقدام دشمن داده می‌شود.

رهبران عنوان کرد: اقداماتی که رژیم‌صهیونیستی مرتکب شده به نوعی دست جبهه مقاومت را باز کرده برای اینکه اقدامات تلافی‌جویانیه انجام دهد و جبهه مقاومت این حق را دارد که انتقام خون شهدای فرماندهان جبهه مقاومت را از این رژیم غاصب بگیرد.

وی یادآور شد: اقدام رژیم‌صهیونیستی نقض آشکار تمامی معاهدات و پروتکل‌های بین‌المللی است که قطعاً با پاسخ کوبنده جبهه مقاومت و جمهوری اسلامی همراه خواهد بود لذا تجربه تاریخی نشان داده رژیم‌صهیونیستی هر زمانی که در میدان، حرفی برای گفتن نداشته است اقدام به تحرکات جنون‌آمیز داشته و به فضل الهی و به برکت خون شهدای مقاومت، فصل جدیدی از برتری جبهه مقاومت در مقابل رژیم‌صهیونیستی رقم خواهد خورد.

تحلیلگر مسائل سیاسی خاطر نشان کرد: رژیم‌صهیونیستی بداند با شهادت رهبران جبهه مقاومت نه تنها نمی‌تواند خللی در اراده مستحکم جبهه مقاومت ایجاد کند بلکه با این اقدامات، ناقوس نابودی رژیم کودک‌‌کش را به صدا درآورده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از