حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/02/31 شمسی | 2024/05/20 میلادی
استاندار لرستان مطرح کرد:

لرستان آماده میزبانی از مسافران نوروزی

لرستان آماده میزبانی از مسافران نوروزی

استاندار لرستان گفت: استان لرستان برای میزبانی از مسافران نوروزی آمادگی کامل دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، فرهاد زیویار صبح امروز در جلسه ستاد اجرایی سفر که به صورت وبینار و به ریاست وزیر کشور برگزار شد اظهارداشت: استان لرستان برای میزبانی از مسافران و گردشگران آمادگی کامل دارد و تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان با حداکثر توان برای خدمت‌رسانی آماده‌اند.

وی با بیان اینکه از ۲۴ اسفندماه تاکنون ۸ هزار ۶۰۰ نفر در لرستان اقامت داشته‌اند افزود: امسال ۱۶۵ مدرسه با هزار و ۶۱۵ کلاس درس آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی است.

استاندار لرستان عنوان کرد: اماکنی از جمله مسافرخانه‌ها، هتل‌ها و مراکز اقامتی که مربوط به گردشگری است نیز برای پذیرایی از مسافران نوروزی آمادگی کامل دارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در رابطه با تصادفات جاده‌ای گفت: براساس آمارهای پلیس‌راه ۶۰ درصد تصادفات جاده‌ای در ۳۰ کیلومتری ورودی شهرها اتفاق می‌افتد و در همین رابطه کمیسیون ایمنی راه‌های استان لرستان در ایام نوروز با اجرای طرح پویش سلامت و با همکاری راهداری، پلیس‌راه، اورژانس و هلال‌احمر خدمت‌رسانی می‌کند.

زیویار به فعالیت ۶۰ مرکز امدادی در طرح نوروزی اشاره و تصریح کرد: برای ایام نوروز دو دستگاه اتوبوس آمبولانس و سه بالگرد فعال در مواقع ضروری مانند تصادفات بین جاده‌ای، انتقال بین درمانگاهی یا مناطق صعب‌العبور استقرار یافته است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از