حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/02/10 شمسی | 2024/04/29 میلادی
استاندار لرستان:

لرستان در تامین مسکن نیازمندان موفق بوده است

لرستان در تامین مسکن نیازمندان موفق بوده است

استاندار لرستان گفت: لرستان در تامین مسکن برای خانوارهای مددجو و نیازمندان موفق بوده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، فرهاد زیویار عصر امروز در مراسم واگذاری یک‌هزار و ۷۴۱ واحد منزل مسکونی به مددجویان کمیته امداد لرستان اظهارداشت: مسکن از نیازهای اصلی و مهم خانوار است به خصوص برای خانواده‌های نیازمند و مددجویان که شرایط متفاوت و امکانات کمتری دارند از همین رو تلاش می‌شود تا مسکن برای این افراد تهیه شود.

وی افزود: خوشبختانه لرستان در حوزه مسکن طی ماموریت‌هایی که به آن واگذار شده، جزء استان‌های اول است، همچنین در حوزه بنیاد مسکن نیز لرستان در مقاوم‌سازی منازل مسکونی روستایی جزء استان‌های اول است.

استاندار لرستان تصریح کرد: در مجموع تامین مسکن برای اقشار نیازمند که در تعهدات کلی استان بوده، اقدامات خوبی انجام شده است تا بتوانند سقفی بالای سر این خانوارها ایجاد شود.

زیویار بیان کرد: امروز همزمان در جلسه شورای عالی مسکن، واگذاری ۳۳ هزار مسکن به مددجویان در سراسر کشور صورت گرفت که سهم لرستان یک‌هزار و ۷۰۰ واحد بود و این منازل در اختیار مددجویان قرار گرفت.

وی گفت: به صورت نمادین نیز یکی از منازل مددجویان با حضور مسئولان افتتاح و کلید آن تقدیم شد که کمیته امداد در بخش‌های مختلف از جمله مسکن موفق عمل کرده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از