حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
امام‌جمعه بروجرد مطرح کرد:

لزوم بکارگیری مدیران انقلابی در ادرات کل

لزوم بکارگیری مدیران انقلابی در ادرات کل

امام‌جمعه بروجرد گفت: دولت سیزدهم اقدامات قابل‌ملاحظه‌ای را در این مدت انجام داده ولی انتظار می‌رود مدیران انقلابی و توانمند مشغول به کار شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حجت‌الاسلام سید علی حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بروجرد اظهارداشت: مدت‌هاست که دشمنان، مردم مظلوم فلسطین را مورد حملات بمباران قراردادند ولی ملت فلسطین هیچ‌گاه دست از مقاومت برنخواهند داشت و جبهه مقاومت با همه توان ایستاده و رژیم کودک‌کش صهیونیستی شکست خواهد خورد.

وی رستگاری را در نماز اول وقت و پیروی از اهل‌بیت(ع) برشمرد و افزود: دشمن فکر و ذهن جوانان را هدف قرار داده اما خدا شرایطی را فراهم کرده تا انسان به‌وسیله اسلام و قرآن بتواند پیروز شوند.

امام‌جمعه بروجرد تصریح کرد: دولت سیزدهم اقدامات قابل‌ملاحظه‌ای را در این مدت انجام داده ولی متأسفانه برخی از مدیران کل، قوی نیستند و انتظار می‌رود مدیران ضعیف کنار بروند و مدیران انقلابی و توانمند مشغول به کار شوند.

وی با اشاره به تلاش جوانان در راستای پیشرفت افزود: جوانان این سرزمین پرتاب کپسول زیستی به فضا را طراحی کردند که بررسی زندگی سایر موجودات زنده در فضا از اهداف اجرای این برنامه بود و جوانان نشان دادند که در همه زمینه‌ها می‌توانند موفق باشند.

 حسینی بابیان اینکه رونق تولید و اشتغال از مهم‌ترین اهداف قرارگاه رفع موانع تولید در بروجرد است، گفت: این قرارگاه در جهت رفع مشکل واحدهای تولیدی و ایجاد اشتغال برای افراد جویای کار فعالیت می‌کند و بارها اعلام کردیم کسانی که تقاضای کار و شغل دارند می‌توانند به دفتر ما مراجعه کنند تا در کارخانه‌ها مشغول به کار شوند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از