حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/05/07 شمسی | 2024/07/28 میلادی
دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی لرستان:

لشکر ۲۵ میلیونی انتخابات حضوری اثرگذار است

لشکر ۲۵ میلیونی انتخابات حضوری اثرگذار است

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی لرستان گفت: با توجه به سنگین‌ترین هجمه‌های رسانه‌ای ولی لشکر ۲۵ میلیونی پای کار نظام آمدند که حضوری پرشکوه و اثرگذار است.

ابوذر بهاروند در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سفیرافلاک، با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی محور درگیری‌های عالم برای تحقق اسلام راستین در تمامی شئون است، اظهارداشت: مسیر حرکت تا بدین زمان پر تلاطم، پر خطر و پر هزینه بوده است بنابراین در تمامی این مسیر دو رکن غیر قابل انکار امام و امت پیش برنده کار هستند.

وی افزود: انتخابات جلوه بارز امتثال اوامر ولی و‌ جلوه بارز تولی امت است، اهمیت این روند آنجاست که در تقابل تاریخی حق و باطل، اصلی‌ترین فقدان جبهه حق، نداشتن تواصی بین مؤمنان بوده است.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی لرستان تصریح کرد: با توجه به اینکه سنگین‌ترین هجمه‌های رسانه‌ای علیه حضور مردم ایجاد شد اما حضور مردم در انتخابات خوب بود و لشکر ۲۵ میلیونی پای کار نظام آمدند که حضوری پر شکوه و اثرگذار است.

بهاروند بیان کرد: انتخابات به معنای حقیقی در جمهوری اسلامی، پایه‌گذاری شده تا نشان‌دهنده مردم سالاری باشد، هر بار در آستانه انتخابات، بوق سامری غرب در پی مسحور کردن مردم بوده و هر بار ناموفق در جلوگیری از برگزاری این همایش ملی بوده است.

وی عنوان کرد: اینکه رسانه‌ها در پی جلوگیری از برگزاری انتخابات کشور دیگری باشند، فقط برای تقابل با ایران اسلامی است، مصداق دیگری ندارد که موید خباثت جبهه باطل است هر چند این خوی و خصلت نفاق گونه ذات استعمار نوین است؛ از یک سوی از دموکراسی دم می‌زنند و از سوی دیگر جو روانی برای عدم مشارکت اجتماعی ایجاد می‌کنند.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی لرستان گفت: این صفحه از تاریخ هم با ۲۵ میلیون حضوری که هر نفرشان از ۱۰ تا ۱۰۰ نفر را حریفند رقم خورد سرداران این جبهه خود به تنهایی امتی هستند و لشکری را حریفند.

بهاروند خاطرنشان کرد: حال بعد از این حماسه، توپ در زمین مسئولان است که می‌طلبد صدها برابر گذشته، در پی انجام وظیفه باشند و مشکلات بزرگ و‌ کوچک را با تدبیر و به میدان آوردن خود مردم، حل و فصل کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از