حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
سفیرافلاک گزارش می‌دهد؛

لغو مرخصی مدیران لرستان تا عادی‌شدن شرایط جوی

لغو مرخصی مدیران لرستان تا عادی‌شدن شرایط جوی

باتوجه به هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی به لرستان، مرخصی همه مدیران دستگاه‌های عضو ستاد بحران تا عادی شدن شرایط جوی لغو شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، در پی صدور هشدار قرمز هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی سیل‌آسا به جو لرستان طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه، جلسات ستاد بحران استان و شهرستان‌ها تشکیل شد تا پیش از آغاز بارش‌ها تمهیدات لازم اتخاذ شود.

پس از تشکیل جلسات مذکور مصوباتی ابلاغ شد که از جمله این مصوبات آمادگی کامل دستگاه‌های خدمات‌رسان و لغو مرخصی کلیه مدیران عضو ستاد بحران بود.

مهدی پازوکی مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری لرستان شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: به همه دستگاه‌های امدادی و عملیاتی لرستان ابلاغ شد که در آماده باش کامل باشند، همچنین مرخصی و ماموریت مدیران عضو ستاد مدیریت بحران استان تا پایان فعالیت سامانه بارشی در استان لغو شده است.

وی با بیان اینکه امکانات و تجهیزات امدادی و عملیاتی در مناطق پر خطر استان مستقر شده‌اند افزود: همه فرمانداران ستاد مدیریت بحران شهرستان‌ها را تشکیل دادند و آمادگی کامل دارند.

 

تجهیز سالن‌های ورزشی برای اسکان موقت

محمدباقر احمدی چگنی فرماندار خرم‌آباد نیز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در پی هشدار هواشناسی مبنی بر بارش باران در روزهای آتی و ورود سامانه بارشی قوی به کشور، استان و به تبع در شهرستان خرم‌آباد جلسه ستاد بحران استان و شهرستان خرم‌آباد برگزار و اقداماتی انجام گرفت.

وی با اشاره به لغو مرخصی کلیه اعضای ستاد بحران گفت: همه مسئولان و دست‌اندرکاران ستاد بحران در آمادگی کامل به سر می‌برند و تجهیزات و ماشین‌آلات نیز در آماده باش قرار دارند.

فرماندار خرم‌آباد با بیان اینکه به عشایر توسط امور عشایر استان و شهرستان هشدار لازم داده شده است گفت: از طریق بخشداران و دهیاران به کشاورزان و دامداران اطلاع‌رسانی لازم انجام شده است.

وی تصریح کرد: سالن‌های ورزشی جهت اسکان موقت در صورت نیاز، توسط هلال احمر تجهیز شده است، همچنین دستگاه‌های خدمات‌رسان از قبیل برق، گاز، مخابرات و... در آماده باش کامل به سر می‌برند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از