حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
استاندار لرستان:

محصول محور مقاومت برگرفته از مکتب امام است

محصول محور مقاومت برگرفته از مکتب امام است

استاندار لرستان با بیان اینکه محصول محور مقاومت برگرفته از مکتب امام (ره) است گفت: امام (ره) سازنده مکتب حاج قاسم بود و عمارهای آن حاج قاسم و شهدا بودند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، فرهاد زیویار عصر امروز در یادواره ۵۰۰ شهید نظم انتظامی لرستان که در مصلی الغدیر خرم‌آباد برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدا و به‌ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی اظهارداشت: در آستانه سالروز شهادت فرمانده محور مقاومت سردار حاج قاسم سلیمانی هستیم، علمدار نهضت مقاومت که صهیونیست را به ذلت و خاری کشاند.

وی افزود: ۷۰ سال پیش اعراب در مقابل صهیونیست در قالب چهار جنگ و به پشتوانه بلوک شرق نتوانستند حتی یک وجب از سرزمین اشغالی را از دست رژیم غاصب صهیونیست خارج کنند، هر جنگی که انجام می‌دادند به تصرفات این رژیم اضافه می‌شد.

استاندار لرستان عنوان کرد: در چهار جنگی که در سال‌های ۱۹۴۸، ۱۹۵۶، ۱۹۶۷ و ۱۹۷۲ به پشتوانه بلوک شرق رخ داد و از بیشترین امکانات برخوردار بود، مبارزات فرونشست و تبدیل به صلح و سازش شد و مقارن با آن سال‌ها پیروزی انقلاب اسلامی و مردم ایران به رهبری امام (ره) با دست خالی بود که فقط با مشت‌های گره کرده در مقابل رژیم تا دندان مسلح پهلوی رخ داد و تبدیل به یک الگو شد.

وی تصریح کرد: مدل و الگوی انقلاب اسلامی کاری کرد که نهضت مقاومت از صفر شروع شود، شروع انقلاب سنگ، انتفاضه و بعد یکی پس از دیگری جنگ‌های ۳۳ روزه و ۲۲ روزه به وقوع پیوست.

زیویار گفت: در شکل‌گیری نهضت مقاومت، ایمان بالاتر از سلاح است بنابراین اگر ایمان و اعتقاد راسخ نباشد یک وجب پس گرفته نمی‌شود.

وی با اشاره به تاثیر انقلاب اسلامی در داخل و خارج از کشور تصریح کرد: محور مقاومت یعنی محور اعتقاد داشتن و ایمان به خدا و این برگرفته از الگوی انقلاب اسلامی است که امام خمینی (ره) سال ۱۳۴۲ با دست خالی شروع کرد.

استاندار لرستان اظهارداشت: محصول محور مقاومت برگرفته از مکتب امام خمینی (ره) است که هویت‌ساز بوده است، امام (ره) سازنده مکتب حاج قاسم بود، ادامه‌دهنده آن رهبر معظم انقلاب و عمارهای آن حاج قاسم و شهدا بودند که امیدواریم ما در این راه نورانی ثابت قدم بمانیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از