حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/08/07 شمسی | 2024/10/28 میلادی
مداخله در انتصابات سَمی برای اجرای خدمت
استاندار سابق لرستان مطرح کرد:

مداخله در انتصابات سَمی برای اجرای خدمت

استاندار سابق لرستان گفت: مدیران استان اجازه دهند استاندار تصمیم بگیرد، مداخله غیر مسئولانه در انتصابات یک سَم برای اجرای خدمت است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، ابوطالب شفقت عصر امروز در آئین تکریم و معارفه استاندار لرستان که در سالن جهاد کشاورزی لرستان برگزار شد، اظهار داشت: در ۳۰ سال گذشته این استان مانند استان‌های دیگر پیشرفت نکرده است.

وی افزود: باید برای استان یک برنامه عملیاتی و راهبردی به کمک همه تدوین شود که مبتنی بر مبانی نظام جمهوری اسلامی باشد، کاربران دولت جز نوکری مردم وظیفه دیگری ندارند لذا باید در این زمینه تلاش کنند.

استاندار سابق لرستان با اشاره به اینکه در لرستان اتحاد بین دستگاهی بسیار ضعیف است، عنوان کرد: در ۶ ماهه گذشته در استان لرستان اقتصاد کشاورزی در اولویت قرار داده شد.

وی بیان کرد: مدیران استان اجازه دهند استاندار تصمیم بگیرد، مداخله غیر مسئولانه در انتصابات یک سَم برای اجرای خدمت است.

شفقت گفت: وفاق باید حول یک محور مشخص باشد، اولین محور وفاق حول روحانیت است و یکی از ویژگی‌های برجسته شهید رئیسی توجه به جهت‌گیری مقام معظم رهبری بود.

وی تصریح کرد: رمز موفقیت جمهوری اسلامی تفکر بسیجی است که پیشرفت همه‌جانبه را تضمین می‌کند و وفاق باید اینگونه باشد.

استاندار سابق لرستان خاطرنشان کرد: موتور محرکه توسعه کشور استاندار است بنابراین باید استاندار محور کار شود و استاندار بتواند برنامه‌ریزی کند و منابع داشته باشد که این از مجلس بر می‌آید.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از