حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/06/08 شمسی | 2024/08/29 میلادی
امام جمعه بروجرد:

مدیران در راستای خدمت به مردم تلاش کنند

مدیران در راستای خدمت به مردم تلاش کنند

امام جمعه بروجرد گفت: مدیران در راستای ارائه خدمت به مردم تلاش کرده و مردم را در ادارات معطل نکنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی حسینی صبح امروز در دیدار مسئولان که به مناسبت هفته دولت در دفتر امام جمعه برگزار شد، اظهار داشت: شهید رئیسی خدمات شایانی انجام دادند به طوری که واحدهای تولیدی زیادی را احیا کردند و بسیاری از کارهای روی زمین مانده را انجام دادند.

وی افزود: از دولت جدید باید حمایت کرد چرا که حمایت از دولت در واقع حمایت از نظام است، البته چند نفر از وزراء سابقه خوبی ندارند که بهتر است فعالیت خوبی داشته باشند و به مردم خدمت کنند.

امام جمعه بروجرد تصریح کرد: نظام ما آنقدر قوی است که با شهادت رئیس‌جمهور خللی در کار کشور رخ نداد لذا این نظام در این حوادث دچار مشکل نخواهد شد و امروز وظیفه داریم از دولت حمایت کنیم و هر کسی به بهترین شکل به وظیفه خود عمل کند.

حسینی با تاکید بر اینکه مدیران در راستای ارائه خدمت به مردم تلاش کنند، گفت: هنوز به خانواده‌های چهار فرزندی زمین داده نشده یا وام فرزندآوری به برخی پرداخت نشده است که این نشان می‌دهد برخی مدیران ضعیف هستند و متاسفانه حمایت غلط برخی افراد سبب شده تا متخلفان در پناه عده‌ای قرار گیرند لذا ضرورت دارد تا دولت، نیروهای شایسته را انتخاب کند.

وی عنوان کرد: مسئولیت خدمت باید به خوبی انجام شود و نباید ارباب رجوع معطل شوند لذا مدیران باید همه تلاش خود را برای خدمت به مردم به کار گیرند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه دشمن از اتحاد ملت ایران نگران است، افزود: اتحاد ما سبب عصبانیت دشمن می‌شود و جوابی سخت در انتظار دشمن است و تلافی سختی از آن‌ها گرفته می‌شود.

حسینی خاطر نشان کرد: متاسفانه گاهی دخالت‌های بیهوده در شهرستان سبب می‌شود تا کارها به خوبی پیش نرود اما ما اجازه ندادیم این دخالت‌ها مانعی برای انجام کارها باشد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از