حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
مدیرکل تعاون روستایی لرستان:

مراکز عرضه کالاهای اساسی در لرستان ایجاد می‌شود

مراکز عرضه کالاهای اساسی در لرستان ایجاد می‌شود

مدیرکل تعاون روستایی لرستان گفت: با نزدیک شدن به ماه رمضان و نوروز، مراکز عرضه کالاهای اساسی در همه شهرهای لرستان ایجاد می‌شود.

غلامعلی فتحی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» اظهارداشت: باتوجه به نزدیک شدن به ماه رمضان و ایام نوروز، مراکز عرضه مستقیم کالا در همه شهرهای استان ایجاد می‌شود.

وی افزود: در هر شهرستان استان با ایجاد این مراکز، اقلام اساسی مانند گوشت، مرغ، میوه، خرما، برنج و اقلام اساسی دیگری عرضه خواهد شد که با قیمت مناسب به دست مصرف کننده می‌رسد.

مدیرکل تعاون روستایی لرستان تصریح کرد: هدف از ایجاد این مراکز این است که افراد بتوانند دسترسی بهتری به کالاهای اساسی داشته باشند و اقلام مورد نیاز را به راحتی تهیه و خرید کنند.

فتحی عنوان کرد: برای ایام ماه رمضان، بیش از ۱۵ تن خرما با قیمت مناسب تهیه شده که در این مراکز در اختیار شهوندان قرار می‌گیرد، علاوه بر این نیز حدود ۵۰۰ تن سیب و پرتقال برای ایام نوروز تهیه شده که در روزهای پایانی سال در این مراکز عرضه خواهد شد.

وی گفت: در هر یک از این مراکز عرضه مستقیم کالاهای اساسی در شهرهای استان، بین ۲۰ تا ۳۰ غرفه برپا می‌شود تا شهروندان با حضور در این مراکز بتوانند اقلامی را در این ایام احتیاج دارند، به راحتی تهیه کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از