حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
روحانی مبارز لرستانی:

مردم لرستان طلایه‌دار انتخابات هستند

مردم لرستان طلایه‌دار انتخابات هستند

روحانی مبارز دوران انقلاب با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات حافظ طروات، نشاط، قدرت و صلابت انقلاب است، گفت: مردم لرستان در انتخابات همیشه طلایه‌دار بوده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سفیرافلاک، سیدتاج‌الدین طاهری عصر امروز در دومین همایش اقشار، نخبگان، فرهنگیان و حلقه‌های میانی که در دهکده مقاومت خرم‌آباد برگزار شد، اظهارداشت: لرستان استان فقاهت، مرجعیت، دین، ولایت، مطیع محض امام(ره) و رهبری و سرباز جان بر کف اسلام، دین، قرآن و شریعت است، مردم لرستان در انتخابات همیشه طلایه‌دار بوده‌اند و خواهید دید امام(ره) و رهبر معظم انقلاب را خوشحال می‌کنند.

وی افزود: مردم لرستان از اوایل انقلاب و نهضت پا به پای امام(ره) حرکت کردند و برای رهبری جان نثارند، روحانیت لرستان این افتخار را دارد که تنها استان شیعه کشور است که قدمت و سرمایه‌اش به بیش از پنج هزار سال برمی‌گردد.

روحانی مبارز لرستانی تصریح کرد: مردم این استان انتظار دارند که به لرستان برسید و حقشان مغفول نماند، ما در این استان نفت داریم و چند استان از چشمه‌سار و رودخانه‌های لرستان بهره می‌برند، همانطور که مراکز استان‌های نفت‌خیز دو تا سه درصد از سهام و سود نفت بهره می‌برند انتظار ما این است که دولت دو درصد از سهام نفت را به لرستان اختصاص دهد. 

طاهری بیان کرد: حضور مردم در انتخابات حافظ طروات، نشاط، قدرت و صلابت انقلاب است، مردم شیعه لرستان باید فردای روز انتخابات قلب امام زمان(عج)، رهبر معظم‌ انقلاب و شهدا و خانواده‌هایشان را شاد کنند، انتظار داریم مردم ولایتی لرستان با گام‌های مصمم، عزم و اراده پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از