حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
سفیرافلاک گزارش می‌دهد؛

مردم ولایتمدار لرستان آماده خلق‌حماسه در انتخابات

مردم ولایتمدار لرستان آماده خلق‌حماسه در انتخابات

مردم ولایتمدار لرستان آماده خلق حماسه در روز انتخابات هستند تا بار دیگر حضور خود را در صحنه دفاع از اسلام و انقلاب نشان دهند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، انتخابات همیشه در کشور با حضور پرشور مردم برگزار شده، انتخاباتی که نشان از مردم سالاری دینی است و ملت ایران خودشان با حضور در پای صندوق‌های رای، در تعیین سرنوشت مشارکت می‌کنند.

 

فردا دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در کشور برگزار می‌شود و مردم در سراسر این کشور آماده هستند تا با حضور خود در صحنه انتخابات و انتخاب افراد اصلح بار دیگر بتوانند برگ زرینی را به دفتر پُر افتخار کشور اضافه نمایند.

 

مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار استان لرستان خود را آماده کردند تا فردا با حضور در انتخابات، بار دیگر ولایتمداری خود را نشان دهند، مردمی که در همه صحنه‌های مختلف حضورشان چشمگیر بوده است، این بار هم تماشایی‌ترین انتخابات را نشان خواهند داد.

 

استان لرستان در مجموع ۹ نفر را از بین داوطلبان مجلس شورای اسلامی راهی مجلس خواهد کرد که با انتخاب اصلح و افراد توانمند می‌توان افرادی دلسوز، متدین، انقلابی، دارای روحیه جهادی، آشنا به مشکلات، مردم‌داری را انتخاب کرد که بتوانند در راستای آبادانی کشور قدم بردارند.

 

مردم لرستانی به غیرت و ولایتمداری معروف هستند از همین رو همیشه در مسیر انقلاب با جان و دل در صحنه حضور داشتند به طوری که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون، استان لرستان همیشه جزء هفت استان برتر در حضور حداکثری مردم بوده است که نشان از ولایتمداری مردم این خطه است.

مردم ولایتمدار لرستان آماده خلق‌حماسه در انتخابات

 

صحنه‌هایی ناب از همدلی را در انتخابات به دنیا نشان دهیم

معظمی یکی از ورزشکاران لرستانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهارداشت: دشمنان امروز به عملیات روانی رسانه‌ای روی آورده‌اند تا بتوانند مانعی برای حضور مردم در صحنه انتخابات شوند از همین رو تبلیغات منفی را در دستور کار قرار دادند تا بتوانند به اهدافشان برسند.

 

وی افزود: دشمنان بدانند ما ادامه دهنده راه شهدا هستیم و هیچگاه صحنه انتخابات را خالی نخواهیم کرد از همین رو خود را آماده کرده‌ایم تا فردا با آغاز رای‌گیری، در پای صندوق‌های رای برویم و صحنه‌هایی ناب از همدلی را به دنیا نشان دهیم.

 

ورزشکار لرستانی تصریح کرد: کاملاً مشخص است که دشمن از انتخابات ملت ایران هراس دارد چون هرچه حضور در انتخابات پرشورتر باشد، قدرت ایران بیشتر می‌شود.

 

معظمی بیان کرد: هجوم رسانه‌ای دشمنان به موضوع انتخابات بیانگر اهمیت انتخابات است و ما مردم لرستان این بار هم در انتخابات حضورمان را به دنیا نشان می‌دهیم و ولایتمداری خود را بازهم ثابت می‌کنیم.

 

وی خاطرنشان کرد: شهدا در وصیت‌نامه‌های خود به حضور در همه صحنه‌های انقلاب خصوصاً انتخابات تاکید بسیار زیادی داشتند و ما هم با حضور در انتخابات به وصیت شهدا عمل می‌کنیم.

مردم ولایتمدار لرستان آماده خلق‌حماسه در انتخابات

 

تضمین امنیت با مشارکت حداکثری در انتخابات رقم می‌خورد

طاهری یکی از رای اولی‌های لرستانی نیز گفت: ما به عنوان نسل جوان آماده حضور در انتخابات هستیم و با انتخاب افرادی توانمند، مجلسی قوی را تشکیل می‌دهیم.

 

وی افزود: ما نسل جوان روز جمعه با حضورمان، دشمن را روسیاه خواهیم کرد و نشان می‌دهیم که توطئه آنان هیچ خللی در اراده ملت ایران وارد نخواهد کرد.

 

رای‌اولی لرستانی تصریح کرد: امسال شور و حال انتخاباتی در ایام تبلیغات بسیار زیاد بود که این نشان‌دهنده اهمیت انتخابات است و باید تلاش کنیم همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند به چهار مولفه مهم توجه داشته باشیم تا بتوانیم انتخابات را به خوبی برگزار نمائیم.

 

طاهری گفت: برخی از افراد در اظهارات خود می‌گویند که شاید در انتخابات شرکت نکنند و وقتی علت را از آن‌ها می‌پرسیم مشخص می‌شود که مشکلاتی دارند یا از جایی ناراحت هستند که باید به این افراد گفت ما خودمان باید برای سرنوشت کشور تصمیم بگیریم و اگر بتوانیم افراد خوبی را انتخاب کنیم، بسیاری از مشکلات برطرف می‌گردد.

 

وی خاطرنشان کرد: تضمین امنیت با مشارکت حداکثری در انتخابات رقم می‌خورد پس همه ما مردم غیور لرستان در صحنه حاضر خواهیم شد و بی‌نظیرترین حضور در انتخابات را رقم می‌زنیم.

 

حضور در انتخابات و انتخاب اصلح بسیار حائز اهمیت است

حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب حاتمی مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه لرستان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهارداشت: بدون شک حضور مردم در پای صندوق‌های رای در سرنوشت کشور بسیار موثر است چرا که به ظاهر ما فقط یک رای را در صندوق می‌اندازیم و یک انتخاب داریم ولی این رای بسیار اثرگذار است.

 

وی افزود: نماینده‌ای را که ما انتخاب می‌کنیم به صورت مستقیم و غیرمستقیم چندین نفر را منصوب می‌کند به طوری این نمایندگان هستند که وزراء را انتخاب می‌کنند، وزراء مدیران کل استان‌ها و مدیران کل هم، مدیران شهرستانی را انتخاب می‌کنند پس به همین خاطر است که حضور در انتخابات و انتخاب اصلح بسیار حائز اهمیت است.

 

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه لرستان تصریح کرد: پس باید دقت کنیم که انتخاب را در روز انتخابات به معنای واقعی انجام دهیم و در عین حالی که با حضور پرشور در انتخابات شرکت می‌کنیم باید انتخاب اصلح داشته باشیم و مدیرانی توانمند را انتخاب نمائیم.

 

حاتمی خاطرنشان کرد: ملت ایران همیشه با حضورشان پیام‌های امید را در دل دوستان زنده کرده‌اند و توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند که این نشان از هوشیاری مردم ایران است.

 

رقابت ۲۷۵ داوطلب در روز انتخابات

احسان یاوری رئیس ستاد انتخابات لرستان اظهارداشت: در انتخابات روز جمعه، یک‌هزار و ۶۵۴ شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده که از این تعداد یک‌هزار و ۳۰ شعبه ثابت و ۶۲۴ شعبه سیار هستند.

 

وی افزود: در این دوره از انتخابات بیش از ۳۵۰ نفر حضور داشتند که با انصراف تعدادی از آن‌ها، رقابت انتخاباتی بین ۲۷۵ کاندید برگزار خواهد شد و در نهایت ۹ نفر با کسب بیشترین آراء انتخاب می‌شوند.

 

رئیس ستاد انتخابات لرستان تصریح کرد: همه تمهیدات لازم برای روز برگزاری انتخابات در استان اندیشیده شده و کلاس‌های آموزشی و توجیهی نیز برگزار شد که تلاش داریم انتخابات پرشوری را برگزار نمائیم.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از