حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
فرماندار بروجرد:

مسئله حجاب از اولویت‌های دستگاه‌های اجرایی باشد

مسئله حجاب از اولویت‌های دستگاه‌های اجرایی باشد

فرماندار بروجرد گفت: مسئله رعایت حجاب یکی از اولویت‌های دستگاه‌های اجرایی باشد و همه دستگاه‌ها باید ستاد امر به معروف و نهی از منکر داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، مسلم مرادی امروز در جلسه شورای راهبردی حجاب و عفاف که در فرمانداری برگزار شد، اظهارداشت: یکی از مهم‌ترین مسائلی که در کشور بسیار حائز اهمیت است، موضوع حجاب و عفاف است که سبب قدرت شده و بانوان زیادی با رعایت همین حجاب، موفق شدند در عرصه‌های زیادی بدرخشند.

وی افزود: همه دستگاه‌ها باید ستاد امر به معروف و نهی از منکر داشته باشند و با توجه به ضرورت امر حجاب، آموزش و پرورش باید نسبت به رعایت این مهم برای نسل جوان اقدام نماید و باید ضرورت امر حجاب تبیین شود.

فرماندار بروجرد تصریح کرد: لازم است که هر اتحادیه صنفی، تیم نظارتی داشته باشد و به صورت مستمر مورد رصد قرار بگیرند و در این زمینه لازم است که دو مرکز مشاوره برای ترویج حجاب و عفاف راه‌اندازی شود.

در ادامه نریمان سبحانی رئیس اداره آموزش و پرورش بروجرد گفت: در پی بازرسی‌ از مکان‌ها و مؤسسات آموزشی، سه آموزشگاه خصوصی زبان در بروجرد به دلیل عدم رعایت حجاب پلمب شد.

 وی افزود: در صورت مشاهده هرگونه بدحجابی، برخورد صورت می‌گیرد و در راستای ترویج حجاب و عفاف در مدارس اقداماتی صورت گرفته است‌.

امین خادمی رئیس تعزیرات حکومتی بروجرد نیز در این جلسه بیان کرد: هر فروشگاهی که اقدام به بدحجابی نماید مورد برخورد قرار می‌گیرد به‌طوری که چهار فروشگاه فروش لباس نامتعارف پلمب شدند.

وی افزود: هر مکانی مانند رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ که بی‌حجابی را ترویج داده و یا در این زمینه اقدام به تبلیغات نمایند نیز پلمب خواهد شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از