حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
نماینده پلدختر و معمولان در مجلس:

مسیر پروژه راه‌آهن لرستان تغییر کرد

مسیر پروژه راه‌آهن لرستان تغییر کرد

نماینده پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: مسیر پروژه راه‌آهن لرستان با پیگیری‌های سه ساله تغییر پیدا کرد و از پلدختر و معمولان عبور می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، سید حمیدرضا کاظمی ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی شهرستان پلدختر که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، با اشاره به کلنگ‌زنی قطعه ۲۱۹ کیلومتری راه‌آهن خرم‌آباد- پلدختر- اندیمشک، اظهار داشت: عملیات اجرایی طرح مهم و استراتژیک راه‌آهن خرم‌آباد- پلدختر- اندیمشک به ارزش ۲۵۰ هزار میلیارد ریال آغاز شد.

وی افزود: این محور تکمیل کننده کریدور شمال- جنوب و غرب کشور به مرکز است که بندر امام خمینی(ره) را به بندر انزلی و شمال غرب وصل می‌کند و نقش مهمی در واردات و صادرات دارد.

نماینده پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ۹ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال ارز از محل استجازه مقام معظم رهبری به این طرح تزریق شد، عنوان کرد: امیدواریم با توجه به سابقه قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) در طرح‌های عمرانی این پروژه در سریع‌ترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسد.

وی بیان کرد: با تلاش‌ها و پیگیری‌های سه ساله مسیر راه‌آهن لرستان که مقرر بود از حاشیه آزاد راه خرم‌زال عبور کند به کنار جاده قدیم خرم‌آباد- معمولان- پلدختر تغییر مسیر داد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از