حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

مشارکت انبوه و پرشور در انتخابات، دشمن‌شکن است

مشارکت انبوه و پرشور در انتخابات، دشمن‌شکن است

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: مشارکت انبوه و پرشور مردم در انتخابات هفته آینده، دشمن‌شکن است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خرم‌آباد اظهارداشت: اصل مشارکت یک اصل اساسی به شمار می‌رود و انتخاب اصلح نیز بسیار مهم است، بنابراین انتخاب باید با تحقیق صورت گیرد و افرادی انتخاب شوند که دارای تقوا و عمل صالح باشند و همچنین پایبند به قانون اساسی هستند.

وی افزود: فرد منتخب باید مخالفت در زبان و عمل با مفسدان داشته باشد، راه نفوذ فساد را در طرح‌ها ببندد، طرفدار حقوق محرومان باشد و در این راستا تلاش شبانه‌روزی نماید، منافع ملی و استانی را بر منافع جزئی ترجیح دهد و به دنبال مطالبات اساسی حوزه انتخابیه باشد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان تصریح کرد: روحیه عدم همکاری نمایندگان باهم و مجموع نمایندگان با دو قوه دیگر سبب عقب‌ماندگی برخی از استان‌ها شده است درحالی‌که هماهنگی نمایندگان، زمینه‌ساز پیشرفت استان می‌شود و درنهایت آینده برای ایران روشن است.

شاهرخی عنوان کرد: امروز ایران اسلامی قوی مانع نظم جهانی است که شیطان بزرگ به دنبال آن است، ایران مانع تحقق اهداف دشمنان شده است و آن‌ها را به عقب رانده است و داشته‌های غنی و فرهنگی فراوان، پیروز در میدان‎‌های مختلف است و با درایت رهبری آگاه و ملتی فداکار دشمن را به عقب رانده است.

وی بیان کرد: کشورهای زیادی در نوبت برای خرید پهپاد از ایران هستند، ماهواره‌هایش در مدار قرارگرفته و نیروی مقاومتش در سوریه، لبنان غزه در حال نبرد با دشمن است و همه این‌ها در سایه حضور شما مردم درصحنه است که این حضور را در روز ۱۱ اسفند با مشارکت انبوه و دشمن‌شکن نشان خواهید داد.

امام‌جمعه خرم‌آباد گفت: امام زمان(عج) وقتی ظهور می‌کند که فرد و اجتماع از گناه دور شود و هم خودسازی فردی و اجتماعی به‌عنوان اصل اساسی در میان شیعیان باشد.

شاهرخی یادآور شد: هشتم اسفند روز امور تربیتی است و تا زمانی که تربیت اسلامی را بر جامعه حاکم نکنیم، ظهوری رخ نمی‌دهد، در جامعه‌ای که حرمت‌شکنی می‌شود آن عزیز نخواهد آمد و زمانی که فضای مجازی و حقیقی مملو از اهانت و بداخلاقی است، آن عزیز ظهور نمی‌کند.

وی بیان کرد: نیمه شعبان بسیار باعظمت است، با ظهور امام عصر(عج) عدل و عدالت در همه‌جا گسترش می‌یابد و باید بستری را برای حکومت واحد جهانی فراهم کنیم، امروز می‌بینیم که اسلام چگونه در جهان گسترش‌یافته است.

امام‌جمعه خرم‌آباد با اشاره به هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) عنوان کرد: کسانی که بخواهند به هر شیوه‌ای به نظام آسیب وارد کنند، این سربازان آن‌ها را شناسایی می‌کنند و مانع آسیب زدن به مردم می‌شوند.

شاهرخی اظهارداشت: وزارت اطلاعات از چنان قدرتی برخوردار است که حتی جاسوسانی که در کشورهای دیگر جاسوسی می‌کند را شناسایی می‌کند و بارها ضربات مهلکی به رژیم صهیونیستی و آمریکا وارد کرده است.

وی خاطرنشان کرد:همان‌طور که انتخابات مجلس شورای اسلامی از اهمیت خاصی برخوردار است، مجلس خبرگان رهبری هم دارای اهمیت است و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و رأی دادن به کسانی که مدنظر است بسیار حائز اهمیت است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از