حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
مستندساز لرستانی مطرح کرد:

تاثیر مشارکت حداکثری در انتخابات بر امنیت کشور

تاثیر مشارکت حداکثری در انتخابات بر امنیت کشور

مستندساز لرستانی با بیان اینکه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باعث امنیت کشور می‌شود، گفت: وقتی مردم پای کار باشند امنیت به وجود می‌آید.

مهران یاراحمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سفیرافلاک، اظهار داشت: بدون شک یکی از اصلی‌ترین میدان‌های حضور مردم بعد از پیروزی انقلاب اسلامی انتخابات است، نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر مردم‌سالاری دینی است به همین دلیل برای حفظ عزت کشور مردم باید در انتخابات حضور داشته باشند، رأی ما باعث می‌شود که عزت کشور حفظ شود.

وی افزود: قوانین جمهوری اسلامی در مجلس توسط افرادی نوشته و تصویب می‌شود که آین افراد را مردم انتخاب می‌کنند، مردم برای اینکه تصمیمات درستی گرفته شود باید افرادی را انتخاب کنند که شایسته و اصلح باشند.

مستندساز لرستانی تصریح کرد: مردم باید در مورد اهداف و برنامه‌های نامزدهای انتخاباتی تحقیق کنند و به افراد لایقی که می‌توانند قدم‌های بزرگ بردارند رأی دهند، قطعاً اگر بتوانیم فرد اصلح را که بتواند آسیب‌ها را شناسایی و پیگیری کند انتخاب کنیم، آن شخص می‌تواند برای پیشرفت کشور گام بردارد.

یاراحمدی بیان کرد: فردی را که انتخاب می‌کنیم نماینده استان است و قوانین را تصویب می‌کند ما باید سعی کنیم نماینده‌ها را خوب شناسایی کنیم زیرا دانستن برنامه‌ها و منطقی بودن راهکارها اصلح بودن یک نماینده را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه مردم پای انقلاب اسلامی ایستاده‌اند، عنوان کرد: وقتی مردم در انتخابات حضور داشته باشند دشمنان جمهوری اسلامی می‌بینند که با کشوری رو به رو هستند که مردم در کنار سیاست‌های کشور ایستاده‌اند، وقتی مردم پای کار باشند هیچگونه آسیبی به کشور وارد نمی‌شود و امنیت به وجود می‌آید.

مستندساز لرستانی با بیان اینکه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باعث امینت کشور می‌شود، گفت: در انتخابات حضور همه اقشار جامعه در رده‌های سنی مختلف وحدت و همبستگی را نشان می‌دهد، در کنار هم بودن پایه‌های نظام را مستحکم‌تر می‌کند و مردم برای اینکه به کشور آری بگویند که در هر زمینه‌ای به اهدافش برسد همه با هم یکصدا در انتخابات حاضر می‌شوند.

یاراحمدی با اشاره به رصد انتخابات توسط دشمنان جمهوری اسلامی، یادآورشد: انتخابات نشان می‌دهد که مردم برای رسیدن به اهداف خود تلاش می‌کنند و دشمن وقتی این تلاش را می‌بیند سعی می‌کند این حضور را کمرنگ‌ کند که به مردم به اهداف خود نرسند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از