حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد مسکن لرستان:

مشارکت در انتخابات سبب رشد جامعه می‌شود

مشارکت در انتخابات سبب رشد جامعه می‌شود

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد مسکن لرستان گفت: مشارکت پرشور و گسترده در انتخابات، سبب رشد جامعه می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید هادی سهرابی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهارداشت: انتخابات یک امر مهم در همه نظام‌های سیاسی دنیاست که مبتی بر دموکراسی است، در بسیاری از کشورها مسئله انتخابات وجود دارد ولی به شکل و شمایل دیگری برگزار می‌شود.

وی افزود: حضور مردم ایران در عرصه‌های مختلف وجود دارد که یک بخش از مردم سالاری دینی، انتخابات است و انتخاب افرادی که قرار است نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی باشند از همین رو در همه انتخابات، نقش مردم را می‌بینیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان تصریح کرد: یکی از موضوعات مهم در انتخابات، مشارکت است و مردم باید خودشان انتخاب کنند و اگر مردم نباشند دموکراسی معنایی ندارد و مشارکت حداکثری، یک مجلس قوی شکل می‌گیرد و مجلس قوی مجلسی است که مسائل و امورات مردم را حل و فصل می‌کند و مشکلات را برطرف می‌کند و می‌خواهیم نشان دهیم که پشتیبان نظام هستیم.

سهرابی گفت: مشارکت و انتخابی که از طرف مردم صورت می‌گیرد سبب رشد جامعه می‌شود و مردم حق انتخاب دارند که در صحنه باشند، انتخاب کنند و باید به انتخاب مردم احترام گذاشت.

وی بیان کرد: ما دشمنانی داریم و آمریکا یکی از دشمنان جمهوری اسلامی است و آنچه مهم است اینکه رای ندادن ما همان چیزی است که دشمن می‌خواهد، امروز در فضای مجازی می‌بینیم که دشمن دست به هر ترفندی برای دلسردی مردم در انتخابات می‌زند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان یادآورشد: در انتخابات نباید به دلیل اینکه مشکلاتی در کشور وجود دارد، رای نداد و نباید مشکلات، مانعی برای حضور در انتخابات شود چرا که رای ندادن فقط سبب خوشحالی دشمن می‌شود لذا باید بار دیگر با حضورمان دشمن را ناامید کنیم و محکم در برابر دشمن بایستیم.

سهرابی با اشاره به انتخاب اصلح، اظهارداشت: برخی از داوطلبان از فیلتر شورای نگهیان گذشته و تائید صلاحیت شدند ولی در بین این افراد، کسانی هستند که نسبت به بقیه توانمندتر هستند، تعهد و تخصص لازم را در این زمینه دارند که مردم باید به این موارد توجه داشته باشند و اگر در انتخاب اصلح دقت کنیم‌، می‌توانیم شایسته‌ترین‌ها را انتخاب کنیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از