حالت تاریک
  • سه‌شنبه, 1403/07/17 شمسی | 2024/10/08 میلادی
تأمین نفت‌ سفید در روستاهای لرستان
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی لرستان خبرداد:

تأمین نفت‌ سفید در روستاهای لرستان

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی لرستان با بیان اینکه ۱۷ هزار لرستانی از سوخت نفت سفید استفاده می‌کنند، گفت: برای تأمین نفت سفید هیچ مشکلی در استان نداریم.

سید شمس‌الدین حسینی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، با بیان اینکه حدود ۱۷ هزار لرستانی از سوخت نفت سفید استفاده می‌کنند اظهار داشت: ماهانه دو بشکه ۴۴۰ لیتری و سالانه هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت نفت سفید در اختیار خانوارهای لرستانی قرار می‌گیرد.

وی افزود: هیچ مشکلی در تأمین سوخت نفت سفید نداریم و موجودی نفت‌، گاز و بنزین استان خوب است و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی لرستان عنوان کرد: در شهرستان پلدختر نیز ۳ هزار و ۵۰۰ نفر از نفت سفید استفاده می‌کنند و بسته به شرایط سهمیه‌ای و بر اساس تعداد خانوار، سوخت در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: در بحث توزیع سوخت نفت سفید در مناطق و روستاهای گازکشی نشده پلدختر مشکلی وجود ندارد و امسال نیز مقرر شد توزیع نفت سفید بر اساس شرایط اقلیمی باشد.

حسینی با اشاره به مهیا شدن سیستم سوخت گفت: مشکلات کوچکی در سامانه وجود دارد که منعکس شده و همکاران ما برای رفع مشکل در حال پیگیری هستند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از