حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/07/19 شمسی | 2024/10/10 میلادی
گفتمان‌های دینی در مدارس برگزار می‌شود
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان:

گفتمان‌های دینی در مدارس برگزار می‌شود

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان گفت: امسال با همکاری آموزش و پرورش، گفتمان‌های دینی در مدارس لرستان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد علی‌نیا در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهار داشت: ارتقاء بینش دانش‌آموزان یکی از مهم‌ترین اهداف گفتمان‌های دینی است که امسال در بسیاری از مدارس لرستان این گفتمان‌ها اجرا می‌شود.

وی افزود: تبلیغات اسلامی با همکاری آموزش و پرورش، این گفتمان‌ها را در مدارس اجرا می‌کند که در راستای اجرای این برنامه، اساتید به سوالات و شبهاتی که در ذهن نسل جوان وجود دارد، پاسخ می‌دهند و این می‌تواند کمک بزرگی باشد که نوجوان ما با دریافت این پاسخ‌ها بهتر بتواند مسیر خود را ادامه دهد.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان تصریح کرد: در این گفتمان‌های دینی که در مدارس برگزار خواهد شد، موضوعاتی از جمله سبک زندگی، پاسخ به شبهات و سوالات، حجاب و عفاف، مهارت‌های زندگی، آسیب‌شناسی در حوزه‌های مختلف مطرح خواهد شد.

علی‌نیا از اعزام تعدادی پیام‌دار خواهر به مدارس دخترانه اشاره کرد و گفت: علاوه بر اجرای طرح گفتمان دینی، این طرح هم ویژه دختران برگزار خواهد شد که در همه شهرهای استان اجرا می‌شود و در مجموع این برنامه‌ها در راستای جهاد تبیین بوده و می‌تواند در هویت‌بخشی نسل جوان نقش مهمی داشته باشد.

وی خاطر نشان کرد: یکی از مهم‌ترین و محوری‌ترین برنامه‌هایی که در دستور کار قرار دارد، موضوع مهم جهاد تبیین است چرا که باید تلاش کرد تا نسل جوان را با مسائل و موضوعات دینی، مذهبی و اعتقادی آشنا نمود.

انتهای خبر/ 

 

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از