حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
امام جمعه بروجرد:

حمله‌موشکی سپاه اقتدار ایران را به‌دنیا نشان‌‌ داد

حمله‌موشکی سپاه اقتدار ایران را به‌دنیا نشان‌‌ داد

امام جمعه بروجرد گفت: حمله موشکی سپاه اوج اقتدار و پیشرفت ایران را به همه دنیا نشان داد و هر روز که می‌گذرد بر سربلندی و قدرت کشور افزوده می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی حسینی در مراسم بزرگداشت ۶۸ شهید دانش‌آموز که در سینما فلسطین بروجرد برگزار شد، اظهارداشت: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از راه سیدالشهدا(ع) است از همین رو در مسیر دفاع از اسلام و انقلاب، جوانان زیادی جان خود را تقدیم می‌کنند تا انقلاب پایدار بماند.

وی با اشاره به شهادت ۶۸ شهید دانش‌آموز بروجرد در دفاع مقدس، افزود: در دوران دفاع مقدس، صدام با حمایت از آمریکا جنایت‌های زیادی در کشور انجام داد که یکی از آن جنایت‌ها، بمباران دو مدرسه در بروجرد بود که منجر به شهادت ۶۸ دانش‌آموز شد.

امام جمعه بروجرد تصریح کرد: باتوجه به مظلومیت شهادت این تعداد دانش‌آموز، لازم است که کنگره ملی برگزار شود و این مظلومیت را به هر شیوه‌ای به همه دنیا نشان داد تا بدانند آمریکا و هم‌دستانش در دفاع مقدس از هیچ جنایتی دریغ نکردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی عنوان کرد: ملتی که شهادت را افتخار می‌داند، به هیچ عنوان با هیچ توطئه‌ای از سوی دشمن شکست نمی‌خورد.

در ادمه مسلم مرادی فرماندار بروجرد با اشاره به حمله اخیر موشکی به مقر تروریست‌ها، گفت: این اقدام اوج اقتدار و پیشرفت ایران را به همه دنیا نشان داد و هر روز که می‌گذرد بر سربلندی و قدرت کشور افزوده می‌شود.

وی شهادت ۶۸ شهید دانش‌آموز بروجرد را یک واقعه دانست و افزود: در دوران دفاع مقدس رزمندگان برای زمین‌گیر کردن دشمن همه تلاش خود را به کار گرفتند و این امر سبب شده بود که وقتی دشمن توان رویارویی با آنها را نداشت، اقدام به بمباران شهرها و مدارس می‌کرد.

فرماندار بروجرد یادآورشد: امروز دشمنانی که در غزه کودکان را به خاک و خون می‌کشند، همان کسانی هستند که سال‌ها پیش در دفاع مقدس، کودکان این سرزمین را مظلومانه به شهادت رساندند که این نشان‌دهنده خوی وحشی‌گری آنهاست.

مرادی عنوان کرد: به برکت خون شهدا فرصت برای پیشرفت و موفقیت کشور فراهم شده از همین رو باید برای سربلندی ایران عزیز همه تلاش خود را به کار بگیریم و با روحیه جهادی در این مسیر قدم برداریم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از