حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
سفیرافلاک گزارش می‌دهد؛

موشک‌باران مقر تروریست‌ها، سیلیِ محکم‌ به دشمن

موشک‌باران مقر تروریست‌ها، سیلیِ محکم‌ به دشمن

موشک‌باران مقر تروریست‌ها توسط سپاه پاسداران، سیلی محکم‌تری به دشمن بود که اوج اقتدار و قدرت ایران را نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، نام آمریکا و رژیم صهیونیستی با جنایت و خیانت عجین شده است، هیچ جای عالم نیست که جنایتی رخ دهد و ردپایی از آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی در آنجا نباشد، رژیمی که امروز به همت محور مقاومت در جای‌جای دنیا در حال تضعیف و نابودی است و نفس‌های آخر را می‌کشد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران فرمودند دوران بزن در رو تمام شده است، اگر یکی بزنند ۱۰ تا می‌خورند، امروز قدرت جمهوری اسلامی ایران آنقدر در دنیا افزایش یافته که با دستان توانمند فرزندان همین سرزمین، انواعی از موشک ساخته می‌شود و اگر دشمن هر خطایی کند، بلافاصله جوابی سخت و سیلی محکمی خواهد خورد.

حاج قاسم یکی از دلاوران ایرانی بود که سال‌ها برای نابودی تروریست در منطقه تلاش کرد و دشمنان که از این بزرگ‌مرد هراس داشتند در عملیاتی سردار دل‌ها را به شهادت رساندند اما ملت ایران نشان دادند که راه و یاد سردار سلیمانی همیشه ادامه دارد و هر ساله در سالروز شهادت شهید سلیمانی با حضور در کرمان و گلباران مزار مطهر شهید سلیمانی، بیعتی دوباره نمودند.

امسال در سالروز شهادت شهید سلیمانی، حادثه تروریستی در کرمان منجر به شهادت حدود ۱۰۰ نفر از هموطنان عزیزمان شد، زائرانی که در راه و مسیر شهدا و شهید حاج قاسم سلیمانی به شهادت رسیدند و بعد از این حادثه، ملت ایران یکپارچه خواستار انتقام سخت از دشمنان شدند.

حال در عملیاتی که توسط سپاه پاسداران صورت گرفت، چندین فروند موشک به سمت مقر داعش در سوریه و موساد در اربیل عراق اصابت شد که این حمله موشکی در پاسخ به جنایت دشمن در پی حادثه تروریستی کرمان و راسک و شهادت جمعی از هموطنان انجام شد.

 

حمله سپاه به مقر تروریست‌ها، مرهی بر زخم دل خانواده‌های شهدای کرمان

مهدیه اکبرزاده یکی از شهروندان لرستانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیل «سفیرافلاک» اظهارداشت: عملیاتی که توسط دلاورمردان سپاه انجام شد و مقر تروریست‌ها منهدم گردید، مرهمی بر زخم دل‌های بی‌قرار خانواده‌های شهدای راسک و کرمان است که با جنایت‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی عزیزان خود را از دست دادند.

وی افزود: این عملیات نه فقط دل ملت ایران بلکه دل همه مظلومان و آزادی‌خواهان عالم را شاد کرد که این دلیرمردان اینگونه پاسخ دشمن را می‌دهند و ثابت کردند هر حرکتی که از سوی دشمن رخ دهد بدون پاسخ نمی‌ماند.

این شهروند لرستانی تصریح کرد: در حادثه تروریستی کرمان، با دیدن هر صحنه از این حادثه، داغی بزرگ بر دلمان سنگینی می‌کرد، خانواده‌هایی که تعداد زیادی از عزیزان خود را از دست دادند و یا دختر کاپشن صورتی با گوشواره قلبی که با همان مظلومیتش و معصومیتش، به شهادت رسید.

اکبری عنوان کرد: به برکت خون شهدا، رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران و مردم ولایتمدار ایران اسلامی، این کشور امروز به اوج اقتدار و عظمت رسیده و در حوزه دفاعی نیز به پیشرفت‌های بسیار زیادی دست یافته از همین رو دشمنان بدانند هر گونه شرارت و تحرکی، با پاسخی سخت جواب داده می‌شود.

 

حمله سپاه به مقر تروریست‌ها، تنها چشمه‌ای از دریای اقتدار و قدرت ایران است

مریم امیری یکی دیگر از شهروندان لرستانی گفت: اقدام سپاه پاسداران و موشک‌باران مقر تروریست‌ها، دل ملت ایران را شاد کرد و ملت ایران به خود می‌بالد که چنین نیروهایی در کشور دارد که ناجوانمردی دشمن را در به شهادت رساندن هموطنان در کرمان بی‌پاسخ نگذاشتند.

وی افزود: آمریکا و رژیم صهیونیستی کسانی هستند که در غزه دیدیم چگونه کودکان و زنان مظلوم و بی‌دفاع را به خاک و خون کشیده و به شهادت رساندند، آنها با خوی وحشی‌گری که دارند برای رسیدن به اهداف خود به جنایت‌های زیادی دست می‌زنند ولی بدانند شیشه عمر آنها شکسته و به زودی نابود و سرنگون می‌شوند.

این شهروند لرستانی تصریح کرد: همیشه در طول تاریخ حق پیروز و باطل نابود شدنی است از همین رو دشمنان بدانند هرگونه ترور و حادثه‌ای که رخ دهد با سیلی سختی همراه خواهد شد البته این تنها چشمه‌ای از دریای اقتدار و قدرت ایران است که نشان داده شد.

امیری اظهارداشت: آمریکا و رژیم صهیونیستی به خوبی فهمیده‌اند که دست و پای آخر را می‌زنند از همین رو دست به جنایت تروریستی کرمان زدند که این اقدام، چهره خبیث و کثیف آنها را در دنیا بیشتر نمایان کرد و با هر قطره از خون شهدا، ملت ایران مصمم‌تر و با اراده‌تر از همیشه در مسیر شهدا و حاج قاسم قدم برمی‌دارند.

 

موشک‌باران علیه دشمن، اوج قدرت ایران را به دنیا نشان داد

زهرا کرمی یکی دیگر از شهروندان لرستانی با اشاره به حمله موشکی سپاه به مقر ترویست‌ها افزود: موشک‌باران سپاه علیه مقر ترورویست‌ها بار دیگر اقتدار و قدرت ایران را به دنیا نشان داد که بدانند چگونه باید رفتار کنند، امروز ایران به نقطه‌ای از اقتدار رسیده که در دنیا حرف اول را می‌زند.

وی تصریح کرد: در حادثه تروریستی کرمان که حدود ۱۰۰ هم‌وطن عزیز به شهادت رسید، ملت ایران خواهان انتقام از دشمن بودند و انتقام هر قطره از خون شهدا باید از دشمن گرفته شود.

این شهروند لرستانی عنوان کرد: ما همه ملت ایران با انسجام و اتحاد در مسیر شهدا قدم برمی‌داریم و برای استمرار انقلاب اسلامی ایران تا ظهور حضرت ولیعصر(عج) در میدان حضور داریم و آماده جانفشانی و ایثار هستیم، دشمنان بدانند ما ملت شهادتیم و ما ملت امام حسینیم و هیچگاه از آرمان‌هایمان کوتاه نمی‌آئیم.

کرمی یادآورشد: محلی که موشک باران شد، دقیقاً مقر تروریست‌هایی بوده که هر بار برای حادثه تروریستی توطئه‌ای شوم را با آمریکا و رژیم صهیونیستی طراحی می‌کردند که به همه دلیرمردان سپاه خداقوت می‌گوئیم که اینگونه سبب سربلندی شدند.

وی خاطرنشان کرد: موشک باران سپاه سبب شد تا خواب دشمنان به همراه رویاهای شوم آنها به هم بریزد و آرزوهایشان را با خود به گور ببرند و با این عملیات غرورآفرین، همه معادلات و برنامه‌های دشمن به هم ریخت و دشمن رسواتر و روسیاه تر از همیشه دیده می‌شود.

این شهروند لرستانی اظهارداشت: این نخستین‌باری نیست که دشمنان از ایران سیلی خورده‌اند و بدانند که هر بار این سیلی محکم‌تر از قبل به آنها زده می‌شود و با نواختن هر سیلی به پیکره پوشالی آنها، نابودیشان تسریع می‌شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از