حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد:

موفقیت «طوفان الاقصی» برگرفته از فرهنگ بسیجی است

موفقیت «طوفان الاقصی» برگرفته از فرهنگ بسیجی است

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد گفت: قدرت بسیج قدرت الهام بخشیدن به نهضت‌های آزادی بخش در سراسر عالم است و امروز اگر عملیات طوفان الاقصی موفق نشان داده به دلیل الهام از بسیج و فرهنگ ناب ایرانی اسلامی است.

محمد برامکی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سفیرافلاک، ضمن تبریک هفته بسیج، اظهارداشت: نقش بسیج در پیشرفت کشور بر کسی پوشیده نیست، بسیج قبل از شروع جنگ تحمیلی تشکیل شد و در شروع جنگ با تقدیم هزاران شهید عزیز به خوبی از کشور دفاع کرد و هنوز این راه ادامه دارد. 

وی افزود: در عرصه‌های مختلف علم، فناوری، فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی، سازندگی و محرومیت‌زدایی که کشور نیاز داشته باشد بسیج آگاهانه و بدون چشم‌داشت حضور دارد، هم‌اکنون بسیج‌سازندگی در نقاطی از استان که تنش آبی دارند مشغول نقش آفرینی است و نهضت آبرسانی به مناطق محروم را انجام می‌دهد. 

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد تصریح کرد: امروز بسیج احساس وظیفه می‌کند، امسال در هفته بسیج بیش از ۵۰ زندانی جرائم غیرعمد که تقریبا مبالغ خیلی کمی جریمه شده بودند با کمک‌های مردم و خیرین آزاد می‌شوند و برنامه غبارروبی گلزار مطهر شهدا و نمایش اقتدار بسیج با حضور بسیجیان و مسئولان برگزار شد.

وی بیان کرد: بسیجیان نقش آفرین در همه عرصه‌ها حضور دارند و امروز آحاد مردم ایران جزء بسیج هستند و این الهامی که بسیج در سراسر عالم شکل داده، برگرفته از فرهنگ ناب ایرانی اسلامی است، امروز جوانان حماس و جوانان برومندی که قطعا الگوی آن‌ها بسیج است چهارمین ارتش دنیا را به خاک مذلت کشاندند.

برامکی بیان کرد: قدرت بسیج قدرت الهام بخشیدن به نهضت‌های آزادی بخش در سراسر عالم است و امروز اگر عملیات طوفان الاقصی موفق نشان داده به دلیل الهام از بسیج و فرهنگ ناب ایرانی اسلامی است.

وی گفت: بسیج با استفاده از حلقه‌های صالحین و گروه‌های تربیتی به رشد فکری، عقلی و معنوی مردم در سراسر کشور کمک کرده و این الهام به داخل و خارج کشور صورت گرفته است و نقش خوبی در تحکیم پایه‌های اعتقادی مردم به ویژه جوانان و نوجوانان دارد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از