حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
استاندار لرستان:

مکان اختصاصی لرستان در اربعین فراهم می‌شود

مکان اختصاصی لرستان در اربعین فراهم می‌شود

استاندار لرستان گفت: برای اربعین در مرز مهران یک مکان به استان لرستان اختصاص داده می‌شود که در این راستا قرار است تمهیدات لازم صورت بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سفیرافلاک، ابوطالب شفقت ظهر امروز در جلسه ستاد اربعین که در استانداری لرستان برگزار شد، با اشاره به ساماندهی ملی اربعین، اظهار داشت: در این جلسه در رابطه با مواکب موجود در استان لرستان، عراق و مرز مهران تصمیم‌گیری شد و تقسیم کار بسیار خوبی انجام گرفته که امیدواریم اربعین امسال بهتر از سال‌های گذشته برگزار شود.

وی افزود: کاری که در راهیان نور انجام شده باید در اربعین انجام دهیم و برای اربعین در مرز مهران یک مکان به استان لرستان اختصاص داده می‌شود که در این راستا قرار است تمهیدات لازم صورت بگیرد.

استاندار لرستان تصریح کرد: راه‌های دسترسی به مرز باید تا شهریور کامل شوند و نقاط حادثه‌خیز از بین بروند که مردم راحت‌تر عبور کنند همچنین تأکید کردیم که در مرحله اول مسیر کوهدشت به ایلام اصلاح شود تا بعداً به عنوان یک پژوه رسمی در دستور کار قرار بگیرد.

وی عنوان کرد: دستگاه‌های ذیربط باید مواکبی که در شهر‌های مختلف مسیر عبور زوار است و اماکن داخل شهر مانند بوستان‌ها و پارک‌ها را برای اربعین آماده کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از