حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد:

مکتب حاج قاسم چراغ راه آیندگان است

مکتب حاج قاسم چراغ راه آیندگان است

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد گفت: رهبر معظم انقلاب مکتب حاج قاسم را به یک مکتب درس‌آموز، انسان‌ساز و همه‌جانبه‌‌ تعبیر کردند که چراغ راه آیندگان است.

محمدبرامکی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، با اشاره به ویژگی‌های ممتاز و مثبت شهید سلیمانی، با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب مکتب حاج قاسم را به یک مکتب درس‌آموز، انسان‌ساز و همه جانبه‌تعبیر کردند که چراغ راه آیندگان است اظهارداشت: اخلاص، خداباوری، ولایتمداری، سلحشوری و شجاعت حاج قاسم در کشور ما متجلی است.

وی نقش حاج قاسم در جبهه مقاومت را بی‌نظیر دانست و افزود: بر کسی پوشیده نیست که شهید سلیمانی الگوی جوانان کشور و محور مقاومت است، یکی از برکات شهید سلیمانی این است که ملت‌ها را به خودباوری رساند؛ رهبر معظم انقلاب فرمودند این مرد بزرگ دست جبهه مقاومت و جوانان فلسطین را پر کرد و قطعاً آنها آمریکا را از منطقه بیرون می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد تصریح کرد: عملیات طوفان‌الاقصی یک عملیات کاملاً فلسطینی و برگرفته از مکتب شهید سلیمانی است، محور مقاومت الهام اصلی را از حاج قاسم گرفت و این حرکت مقدس و مبارک نویدبخش یک منطقه بدون حضور آمریکا و استکبار جهانی است.

وی عنوان کرد: شهید سلیمانی شاگرد مکتب امام(ره) بود و رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند که حاج قاسم یکی از برجستگان مکتب امام خمینی(ره) است، برای تشییع پیکر پاک و مطهر شهید سلیمانی یک اجتماع بی‌نظیر، بزرگ و تاریخی شکل گرفت و مردم آزادی‌خواه در ایران و جهان سنگ تمام گذاشتند.

برامکی بیان کرد: وحدت پیرامون اصول و محور دشمن واحدی به نام استکبار شکل می‌گیرد که می‌تواند راهگشای جامعه و هدف حاج قاسم باشد ما باید در مقابل دشمن و استکبار جهانی یک موضع واحد داشته باشیم، امنیت پایه اصلی آرامش روانی یک کشور است، حاج قاسم با بصیرت، دشمن‌شناسی و ایجاد وحدت امنیت را در هزاران کیلومتر دورتر از مرز‌های خودمان برای کشور ایجاد کرد.

وی گفت: دشمنی‌های آمریکا به کودتای ۲۸ مرداد بر می‌گردد و این دشمنی از پیروزی انقلاب اسلامی علنی شد، جمهوری اسلامی سد راه دشمنان است و آمریکا تا زمانی که جمهوری اسلامی وجود دارد قطعاً روی خوش نخواهد دید و به زودی شرش از منطقه کم می‌شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از