حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
امام‌جمعه کوهدشت:

نامزدهای انتخابات از تخریب رقبا پرهیز کنند

نامزدهای انتخابات از تخریب رقبا پرهیز کنند

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به فیوضات و برکات ماه مبارک شعبان، گفت: نامزدهای انتخابات از تخریب رقبا پرهیز کنند.

 

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کوهدشت، اظهار‌داشت: انسان موجودی ممکن‌الخطا است، درصورتی‌که مرتکب گناهی شدیم بایستی فوراً توبه و استغفار کنیم و در‌صدد جبران آن باشیم و اجازه ورود گناهان بعدی را ندهیم.

وی افزود: شدیدترین گناهان، گناهی است که انجام دهنده آن اصرار بر انجام دارد، بی‌حیایی و بی‌بندوباری عامل گناه در دنیای غرب است، نباید قبح گناه شکسته شود، رفتار و اعمال ما بایستی طوری باشد که امام معصوم(ع) را شاد کند.

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به اهمیت فعالیت‌ فرهنگی در جامعه، عنوان کرد: امسال راهپیمایی ۲۲ بهمن جمعیتی عظیم هم‌زمان با سراسر کشور در کوهدشت به میدان آمدند و این نشان از همدلی و بصیرت مردم ایران است؛ ان‌شاءالله این شورونشاط را در انتخابات مشاهده خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: افراد شاخصی که دارای موقعیت اجتماعی و سیاسی هستند، بایستی مراقبت کنند بیان و رفتارشان نظام را تضعیف نکند، بایستی موجب تقویت نظام باشند؛ نقش خواص در فتنه‌ها مشخص می‌شود.

طهماسبی گفت: دشمن درصدد تبلیغ یأس و ناامیدی است، نسل دهه هشتادی که نه امام راحل و نه ایام بدو انقلاب را دیده‌اند، حضوری حماسی از خود را در ۲۲ بهمن به نمایش گذاشتند و پیام آن این است انقلاب اسلامی در عمق و جان همه مردم است.

 امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به فیوضات و برکات ماه مبارک شعبان، گفت: ان‌شاءالله خداوند کمک کند هویت دینی و الهی خود را حفظ کنیم و هر روز توسلی به امام زمان(عج) داشته و به فکر او باشیم.

وی با اشاره به اهمیت توجه ویژه تربیت فکری، اشتغال و ازدواج جوانان، گفت: ما بایستی برای نسل جدید برنامه‌های دقیقی داشته باشیم.

طهماسبی در تذکر به کاندیداهای انتخابات مجلس در شهرستان، گفت: واقعاً اخلاق انتخاباتی بایستی رعایت شود، غیبت، تهمت و شایعه‌پراکنی در شأن یک نامزد جمهوری اسلامی ایران نیست، مردم درنهایت تصمیم نهایی را خواهند گرفت.

امام‌جمعه کوهدشت بیان کرد: حوزه‌های علمیه شاگردان امام صادق(ع) را در راستای مفاهیم قرآنی و دینی تربیت می‌کنند، بحمدالله حوزه علمیه خواهران نیز افتتاح شد و پروژه‌ای عظیم و خوب بود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از