حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/08/07 شمسی | 2024/10/28 میلادی
نمایشگاه‌ استکبارستیزی در دانشگاه‌های لرستان برپا می‌شود
مسئول بسیج دانشجویی لرستان:

نمایشگاه‌ استکبارستیزی در دانشگاه‌های لرستان برپا می‌شود

مسئول بسیج دانشجویی لرستان گفت: نمایشگاه استکبارستیزی همزمان با ۱۳ آبان در دانشگاه‌های لرستان برپا می‌شود.

محسن کریمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» با اشاره به برنامه‌های ۱۳ آبان، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های مهم دانشجویان، استکبارستیزی است که از دوران انقلاب تاکنون همیشه با روحیه استکبارستیزی در میدان حضور داشته‌اند.

وی افزود: دانشجویان همیشه در جامعه نقش بسیار مهمی را عهده‌دار بودند و در ۱۳ آبان سال ۵۸ دانشجویان اقدام به تسخیر لانه‌جاسوسی آمریکا کردند که این اقدام آن‌ها بسیار بی‌نظیر بود.

مسئول بسیج دانشجویی لرستان تصریح کرد: دانشجویان به عنوان نسل جدید همیشه در خنثی‌کردن توطئه‌های دشمن نقش مهمی داشتند و امروز که دشمن می‌کوشد تا ذهن جوانان را از باورها و اعتقادات منحرف کند، دانشجویان می‌توانند رسالت اصلی خود را نشان دهند.

کریمی بیان کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی که برای هفته استکبارستیزی در نظر گرفته شده است، برپایی نمایشگاه‌ استکبارستیزی در دانشگاه‌ها است که این برنامه در بسیاری از دانشگاه‌ها اجرا خواهد شد.

وی عنوان کرد: در حال حاضر تلاش شده تا محیط دانشگاه برای اجرای برنامه‌های این هفته که از هشتم تا ۱۳ آبان است، آماده شود و برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی، نشست‌های گفتگو محور، تربیون آزاد دانشجویی در دستور کار قرار گرفته که برگزار گردد.

مسئول بسیج دانشجویی لرستان یادآور شد: در روز ۱۳ آبان و همزمان با برگزاری راهپیمایی نیز، نمایشگاه‌هایی در طول مسیر برپا می‌شود و مردم لرستان بار دیگر با حضور خود در این راهپیمایی، به دنیا نشان می‌دهند که با همه وجود، انقلاب را دوست دارند.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از