حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان:

نمایشگاه مد و لباس در لرستان افتتاح می‌شود

نمایشگاه مد و لباس در لرستان افتتاح می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: نمایشگاه مد و لباس فجر با عنوان «کلنجه»‌ ۲۶ بهمن ماه در مجتمع شهید آوینی خرم‌آباد افتتاح می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اعظم روانشاد اظهارداشت: نمایشگاه مد و لباس فجر با عنوان «کلنجه»‌ روز پنجشنبه ۲۶ بهمن در مجتمع شهید آوینی خرم‌آباد افتتاح می‌شود.

وی افزود: این نمایشگاه با هدف ترویج فرهنگ استفاده از پوشاک ایرانی اسلامی از ۲۶ بهمن به مدت سه روز پذیرای علاقه‌مندان و عموم مردم است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با بیان اینکه حجاب و عفاف یکی از شاخص‌ها و ویژگی‌های برتر بانوان است که در دین مبین اسلام نیز مورد تاکید قرار دارد، عنوان کرد: نمایشگاه مد و لباس لرستان در راستای زیست عفیفانه و ارائه پوشاک با کیفیت و متناسب با فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی برپا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۱۵۰ اثر از فعالان مد و لباس استان در این نمایشگاه ارائه می‌شود، تصریح کرد: نمایشگاه جنبی طراحی تاپستری، صنایع دستی مرتبط با پوشاک و تزئینات لباس نیز در کنار نمایشگاه برپا می‌شود.

روانشاد گفت: آثاری که در این نمایشگاه عرضه می‌شوند شامل پوشاک محلی و سنتی، پوشاک عفاف و حجاب و لباس‌های به روز‌آوری شده با الهام از موضوعات ایرانی اسلامی است که با انواع تکنیک‌ها اجرا شده‌اند.

وی اظهارداشت: این نمایشگاه با همکاری این اداره کل، شورای فرهنگ عمومی استان، انجمن مد و لباس استان و دانشکده فنی حرفه‌ای دختران خرم‌آباد برپا می‌شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از