حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
امام‌جمعه بروجرد مطرح کرد:

نوروز و رمضان فرصتی برای کمک به نیازمندان

نوروز و رمضان فرصتی برای کمک به نیازمندان

امام‌جمعه بروجرد گفت: تقارن نوروز و ماه مبارک رمضان فرصتی برای کمک به نیازمندان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید علی حسینی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بروجرد اظهار داشت: تقارن ماه رمضان با نوروز بهترین فرصت است تا از نیازمندان دستگیری کنیم و کمک به نیازمندان می‌تواند دل آن‌ها را شاد نماید.

وی افزود: وعده خداست که انفاق سبب زیادشدن مال می‌شود پس افرادی که توانایی مالی دارند لازم است که انفاق کنند تا علاوه بر اینکه رضایت خدا را به دست می‌آورند، می‌توانند یاریگر نیازمندان هم باشند.

امام‌جمعه بروجرد با اشاره به ۲۹ اسفند روز ملی شدن صنعت نفت، تصریح کرد: این ملی شدن ماحصل پشتیبانی علما از مصدق بود که نتیجه داد و ثابت شد که حمایت و اتحاد چقدر سبب پیشرفت می‌شود و تفرقه، زمینه‌ساز شکست است.

حسینی حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر را امری ضروری برشمرد و افزود: این حمایت توسط دستگاه‌های قضایی و انتظامی انجام می‌شود و با توجه به فرارسیدن ماه رمضان، شئونات این ماه باید رعایت شود و افرادی که بی‌توجهی می‌کنند باید تذکر داد.

وی به سالروز آغاز عملیات فتح‌المبین اشاره کرد و گفت: رزمندگان اسلام با توکل بر خدا و با سلاح‌هایی اندک که در اختیار داشتند توانستند دشمن را شکست دهند که این‌همه پیروزی رزمندگان در هشت دفاع مقدس، دنیا را مبهوت کرده بود.

امام‌جمعه بروجرد با اشاره به سالروز درگذشت فرزند امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: ایشان جوان انقلابی همیشه در مسیر خدمت به انقلاب حرکت می‌کرد که یادگار امام(ره) بود و در زمان حیات خود، مجاهدت‌های بسیار زیادی را انجام داد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از