حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان:

شهدا نگین مفاخر بروجرد هستند

شهدا نگین مفاخر بروجرد هستند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: بروجرد شهدای زیادی را تقدیم کرده است و نگین مفاخر بروجرد، شهدا هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اعظم روانشاد عصر امروز در مراسم ضیافت اندیشه که در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد برگزار شد، اظهار داشت: بروجرد شهدای زیادی را در عرصه‌های مختلف تقدیم کرده است و نگین مفاخر بروجرد، شهدای شهرستان هستند.

وی با اشاره به جنایت رژیم‌ صهیونیستی و شهادت تعدادی از مستشاران نظامی، افزود: رژیم‌ صهیونیستی با این حرکت شکست خورده که روند نابودی خود را تسریع کرده‌ است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تصریح کرد: هدف از این جلسه، استفاده از نقطه‌ نظرات هنرمندان است تا بتوانیم در برنامه امسال از این نظرات بهره ببریم.

روانشاد بیان کرد: در آستانه هفته هنر انقلاب اسلامی هستیم که هنرمندان با محوریت غزه و فلسطین آثار خود را به نمایش می‌گذارند، همچنین نقش راهبردی هنرمندان در شعار سال بسیار مهم است.

وی یادآورشد: سال گذشته لرستان پررونق‌ترین جشنواره فجر را داشت که در همه رشته‌ها خوش درخشیدند.

در ادامه مسلم مرادی فرماندار بروجرد گفت: بروجرد شهری فرهنگی است که قابلیت‌های زیادی دارد و هنرمندان این شهر در رشته‌های هنری افتخارات زیادی کسب کردند.

وی افزود: نگاه به بروجرد ویژه نیست لذا سعی کردیم دوستان هنرمند را پشتیبانی کنیم تا بتوانند آثار هنری خود را نشان دهند و با توجه به مشکلات جامعه، امروز نیاز به نشاط اجتماعی داریم و این در حالیست که بسیاری از کارها و برنامه‌ها با دست خالی انجام شده و این سبب می‌شود که گاهی برنامه‌ها اثرگذاری لازم را نداشته باشند.

فرماندار بروجرد تصریح کرد: می‌طلبد سهم بروجرد را از وزارتخانه دریافت کنید چرا که هنرمندان مشکلاتی مانند بیمه، خانه هنر و دغدغه‌هایی دارند که باید تلاش کرد تا مشکلات آن‌ها برطرف گردد.

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی حسینی امام جمعه بروجرد اظهار داشت: احکام الهی دارای مصلحت هستند و یکی از احکام الهی روزه است که سبب افزایش اراده می‌شود و فردی که به احکام خدا عمل کند می‌تواند بهتر تصمیم بگیرد و خدا فقط در دل او عظمت دارد.

وی افزود: امام‌ راحل به ما عظمت داد و اگر احکام الهی را عمل کنیم خدا هم به ما عزت می‌دهد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از