حالت تاریک
  • جمعه, 1403/07/06 شمسی | 2024/09/27 میلادی
امام جمعه موقت خرم‌آباد:

نیروهای نظامی زمینه رشد کشور را فراهم می‌کنند

نیروهای نظامی زمینه رشد کشور را فراهم می‌کنند

امام جمعه موقت خرم‌آباد گفت: دشمنان با دیدن قدرت و صلابت نیروهای نظامی هیچ موقع فکر تجاوز به کشور را نخواهند داشت و آن‌ها در همه عرصه‌ها زمینه را برای رشد کشور فراهم می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حجت‌الاسلام والمسلمین بهروز شمسی‌فر صبح امروز در آئین رژه ۳۱ شهریور نیروهای مسلح خرم‌آباد، اظهار داشت: نیروی نظامی جمهوری اسلامی ایران از ویژگی برخوردار است که سایر نیروهای نظامی دنیا از آن برخورد‌دار نیستند، هم جنبه آمادگی جسمانی و هم ابزارآلات نظامی مهم است اما چیزی که بسیار مؤثر است ایمان و اعتقاد راسخ و قوی است که در نیروهای نظامی وجود دارد، این ایمان پشتوانه‌ای برای افرادی است که از مرز بوم کشور دفاع می‌کند و افرادی که از این نیرو برخوردار باشند هیچ نیرو و قدرتی توان شکست آن‌ها را نخواهد داشت که این موضوع در دفاع مقدس خود را نشان داد.

وی افزود: هر کشوری که بخواهد در زمینه‌های مختلف پیشرفت کند باید از یک نیروی امنیتی و نظامی بهره‌مند باشد و کشوری که امنیت دارد در عرصه‌های مختلف می‌تواند رشد کند.

امام جمعه موقت خرم‌آباد با اشاره به اینکه نیروهای نظامی و انتظامی از کیان کشور حفاظت می‌کنند، تصریح کرد: دشمنان با دیدن قدرت و صلابت نیروهای نظامی هیچ موقع فکر تجاوز به کشور را نخواهند داشت و آن‌ها در همه عرصه‌ها زمینه را برای رشد کشور فراهم می‌کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از