حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
امام‌ جمعه بروجرد:

هدف بسیج خدمت به مردم و رضایت خداست

هدف بسیج خدمت به مردم و رضایت خداست

امام‌ جمعه بروجرد گفت: هدف بسیج خدمت به مردم و رضایت خداست و در مسیر همیشه تلاش می‌کند.

به گزارش سفیرافلاک، حجت‌الاسلام سید علی حسینی ظهر امروز در دیدار با بسیجیان که به مناسبت هفته بسیج در دفتر امام جمعه برگزار شد، اظهارداشت: بسیج یک گروه نیست بلکه یک فرهنگ است که جهادی، دلسوز، دغدغه‌مند، شجاع و مجاهد در برابر همه خطرات است.

وی افزود: بسیج از جهت اعتقادی از دیگران متمایز است به طوری که امامین انقلاب خود را بسیجی دانسته که این نشان‌‌دهنده اهمیت موضوع است و بسیجیان مخلصانه در راه رضای خدا و کمک به مردم گام برمی‌دارند.

امام جمعه بروجرد تصریح کرد: بسیجیان از چیزی جزء خدا نمی‌ترسند، با نهایت تواضع با دیگران برخورد می‌کنند و خدا را ناظر اعمال خود می‌دانند که اینها همه ریشه قرآنی دارد.

حجت‌الاسلام حسینی بیان کرد: ایمان بسیجیان بسیار قوی است و رضایت خدا تنها هدف آنهاست که در جبهه‌های جنگ نیز خود را نشان دادند.

وی با اشاره به اینکه بسیجی کسی است که اهل بصیرت باشد، گفت: بسیجیان دشمن و دوست را می‌شناسند و حوادث را به خوبی تحلیل می‌کنند و این همان تفکر بسیجی است که بسیجی متخلق به اخلاق اسلامی است و نمونه آن را در صحنه‌های مختلف دیدیم و همیشه با توسل به اهل‌بیت(ع) در جنگ حضور داشتند و به پیروزی رسیدند.

امام جمعه بروجرد گفت: اگر بخواهیم کشور را پیش ببریم باید به تفکر بسیجی توجه بیشتری داشته باشیم، امروز می‌بینیم دولت سیزدهم تلاش زیادی برای رفع مشکلات می‌کند و لازم است همه مدیران هم این مهم را مد نظر داشته باشند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از