حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
فرمانده سپاه لرستان:

هدف دشمنان جدایی بین مردم و نظام است

هدف دشمنان جدایی بین مردم و نظام است

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: دشمنان انقلاب اسلامی همه تلاششان این است بین مردم و نظام جمهوری اسلامی جدایی رخ دهد اما مردم ما آگاه و فهیم هستند و در حوادث مختلف به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، سردار نعمت‌الله باقری، صبح امروز در حاشیه بازدید از شعب اخذ رأی خرم‌آباد اظهار داشت: مردم ما ملت آزمون داده‌ای هستند که در این دوران ۴۵ ساله در آزمون‌های مختلفی شرکت کردند و هر کجایی که مردم قدم گذاشتند پیروزی با مردم ما بود.

وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی همه تلاششان این است بین مردم و نظام جمهوری اسلامی جدایی رخ دهد اما مردم ما آگاه و فهیم هستند و در حوادث مختلف در آزمون‌های سیاسی گوناگون به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان تصریح کرد: امروز یکبار دیگر شاهد حضور مردم عزیز در صحنه هستیم و امید داریم که ان‌شاءالله مردم هر چه سریعتر خود را به صندوق‌های رأی برسانند و رأی شأن را به صندوق بیندازند.

وی بیان کرد: هر رأی که در این صندوق انداخته شود یک تیری است که به سمت دشمن رها خواهد شد و ناامیدی را به خیمه دشمن می‌برد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از