حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان:

هفته بصیرت ۲۸۴ برنامه در لرستان اجرا می‌شود

هفته بصیرت ۲۸۴ برنامه در لرستان اجرا می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان گفت: به مناسبت هفته بصیرت و میثاق امت با ولایت ۲۸۴ برنامه مختلف در استان لرستان برنامه‌ریزی شده است.

حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، اظهارداشت: از ۹ لغایت ۱۳دی‌ماه به مناسبت هفته بصیرت و میثاق امت با ولایت ۲۸۴ برنامه مختلف در استان لرستان برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: دعوت از سخنرانان ملی، برگزاری مسابقات، برپایی غرفه‌های فرهنگی و نمایشگاه‌های مختلف، رونمایی از سرود جدید توسط دانش‌آموزان، حضور اساتید حوزه و دانشگاه در مساجد محله‌ها، کرسی‌های آزاد اندیشی، حضور کارشناسان در صدا وسیما برای تبیین فتنه ۸۸ از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در سطح استان است. 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به فتنه ۸۸، تصریح کرد: فتنه همیشه وجود دارد اما فتنه‌گر تغییر می‌کند امروز فتنه با ظلم به مردم مظلوم فلسطین پیوند زده شده است، آمریکا اعلام می‌کند که به فکر مردم فلسطین است اما از طرف دیگر قطعنامه صلح را وتو می‌کند.

غلامی بیان کرد: رسالت اصلی ما جهاد تبیین و از برنامه‌های ما در راستای این مهم ایجاد امید در جامعه است که تاکید رهبر معظم انقلاب حضور در انتخاباتی همراه با رقابت، رفاقت، امنیت و سلامت است و ما از بزرگان و اساتید دعوت می‌کنیم که با تبیین و ایجاد امید در جامعه به معرفی برنامه‌ها و اهداف خود بپردازند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از