حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/02/10 شمسی | 2024/04/29 میلادی
رئیس حوزه هنری لرستان:

هنرمندانقلاب به‌ معارف و ارزش‌های اسلامی ایمان دارد

هنرمندانقلاب به‌ معارف و ارزش‌های اسلامی ایمان دارد

رئیس حوزه هنری لرستان گفت: هنرمند انقلاب به معارف و ارزش‌های انقلاب اسلامی ایمان دارد و پیام انقلاب را به جامعه و جهانیان می‌رساند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سفیرافلاک، سامان سپهوند صبح امروز در آئین تجلیل از چهره‌های شاخص هنر انقلاب اسلامی لرستان که در تالار ماه حوزه هنری لرستان برگزار شد، اظهار داشت: خون پاک هزاران شهید از صدر اسلام تاکنون سرمایه و پشتیبان اراده و همتی بود که دیروز و امروز را برای دنیای استکبار و ظلم به شب تار تبدیل کرد و رزمندگان راه حق این شاهکار را به پشتوانه میراث گذشتگان رقم زدند.

وی افزود: برای نخستین‌بار در تاریخ انقلاب به صورت رو در رو با رژیم صهیونیستی جنگیدیم، اگر شب‌های دفاع مقدس نبودیم ولی شبی که وعده صادق محقق شد را دیدیم و لذت بردیم.

رئیس حوزه هنری لرستان با اشاره به اینکه شاخص‌هایی برای انتخاب چهره هنر انقلاب وجود دارد، تصریح کرد: برای معرفی چهره شاخص سال برآیند فعالیت یک هنرمند را بررسی می‌کنیم و شاخص‌هایی اعلام می‌شود که براساس آن عمل می‌کنیم.

سپهوند بیان کرد: باید ویژگی‌ها و اتفاقاتی را برای اثر هنری درنظر بگیریم که یک هنرمند را هنرمند شاخص بدانیم، هنرمند انقلاب به معارف و ارزش‌های انقلاب ایمان دارد و پیام انقلاب را به جامعه و جهانیان می‌رساند. 

وی با اشاره به اینکه هنرمند انقلاب دنبال اثرگذاری است، عنوان کرد: مهم است که به اثرگذاری اثر هنری خلق شده در جامعه فکر کرد، هنرمند شاخص به این فکر می‌کند که اثرش بعد از خلق شدن در جامعه دیده شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از