حالت تاریک
  • چهارشنبه, 1403/07/25 شمسی | 2024/10/16 میلادی
وعده‌ صادق و جمعه نصر اقتدار را نشان داد
امام جمعه بروجرد:

وعده‌ صادق و جمعه نصر اقتدار را نشان داد

امام جمعه بروجرد گفت: عملیات غرورآفرین وعده‌ صادق و جمعه نصر اوج اقتدار و شجاعت ایران را نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی حسینی در خطبه‌های نماز جمعه بروجرد، اظهار داشت: در حقیقت آمریکا با جبهه مقاومت می‌جنگد چرا که رژیم‌صهیونیستی مهم نیست و توان مقابله را ندارد و امروز آمریکا و اروپا از نظر نیرو و امکانات این رژیم را حمایت می‌کنند.

وی افزود: کار دشمن نسل‌کشی است و حماس برای جلوگیری از توطئه دشمن، اقداماتی را در دستور کار داد و در عملیات طوفان‌الاقصی دشمن را به عقب راند و ضربه سختی به دشمن وارد کرد.

امام جمعه بروجرد تصریح کرد: چون دشمن در میدان جنگ توانایی لازم را ندارد، از همین رو اقدام به بمباران منازل و بیمارستان می‌کند و تاکنون هزاران فلسطینی به شهادت رسیده است اما پس از مدتی دشمن اقدام به ترور شخصیت‌هایی کرد که دو رخداد، رژیم‌صهیونیستی را لرزاند، یکی عملیات وعده‌ صادق بود که ضربه سختی به دشمن وارد شد و یکی همه جمعه نصر بود.

حسینی بیان کرد: جمعه نصر در تاریخ بی‌نظیر بوده است که میلیون‌ها نفر در این نماز جمعه شرکت کردند و شجاعت رهبری و ملت ایران به نمایش گذاشته شد و ملت ایران نشان دادند که آماده شهادت هستند و تاثیر جمعه نصر کمتر از وعده‌ صادق نبود.

وی یادآور شد: این روزها رزمندگان جبهه مقاومت بر سر رژیم‌صهیونیستی آتش می‌ریزند و عرصه را بر دشمن تنگ کردند، دشمنی که بوی از انسانیت نبرده و به زودی نابود خواهد شد.

وی با اشاره به هفته پیوند اولیا و مربیان، گفت: بین این دو باید ارتباط خوبی وجود داشته باشد چرا که بچه‌ها مهم‌ترین سرمایه‌های هر خانواده هستند و رسالت معلمان و مربیان فقط تدریس نیست، بلکه رفتار و گفتار معلم بسیار حائز اهمیت است.

امام جمعه بروجرد با اشاره به سالروز شهادت حضرت معصومه (س) عنوان کرد: حضرت فاطمه معصومه (س) از نظر علم و تقوا بالاست که لقب معصومه به آن دادند و امام رضا علیه‌السلام برای ایشان بسیار اهمیت قائل بودند.

انتهای خبر/ 

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از