حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/06/08 شمسی | 2024/08/29 میلادی
فرماندار بروجرد:

ویژگی‌های شهیدجمهور به عنوان الگوی مدیریتی تبیین شود

ویژگی‌های شهیدجمهور به عنوان الگوی مدیریتی تبیین شود

فرماندار بروجرد گفت: ویژگی‌های شهید رئیسی به عنوان الگوی مدیریتی برای همه مدیران تبیین شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» مسلم مرادی صبح امروز در دیدار مسئولان با امام جمعه که به مناسب هفته دولت در دفتر امام جمعه بروجرد شد، اظهار داشت: ما در دولتی فعالیت داشتیم که رئیس‌جمهورش به شهادت رسید که سبک، روش و رفتارش باید الگوی همه مسئولان باشد و ویژگی‌های شهید رئیسی به عنوان الگوی مدیریتی تبیین شود.

وی افزود: شهید جمهور از اصول انقلاب کوتاه نیامد که یکی از اصول و ویژگی‌های ایشان اصل ولایت‌فقیه بود، همچنین شهید رئیسی حامی مظلومان عالم بودند و شجاعانه از همه مظلومان به‌ویژه مردم فلسطین دفاع کردند.

فرماندار بروجرد تصریح کرد: دولت سیزدهم در حالی روی کار آمد که امید و اعتماد مردم کاهش یافته بود ولی دولت شهید رئیسی توانست سبب افزایش امید در بین مردم شود.

مرادی بیان کرد: در شهرستان بروجرد نیز مانند شهرهای کشور اقدامات خوبی در بخش‌های مختلف انجام شد به طوری که هم‌اکنون ۷ هزار مسکن نهضت ملی در حال احداث است و از این تعداد ۲۴۰ واحد مسکونی آماده واگذاری است.

وی عنوان کرد: با اقداماتی که طی این مدت در بروجرد انجام شد، از تعطیلی ۱۹۲ کارخانه جلوگیری شد که این کار در راستای حمایت از تولید انجام شد.

فرماندار بروجرد با اشاره به خدمات عمرانی، یادآور شد: در راستای اقدامات عمرانی نیز ۳۰ میلیارد برای نصب نیوجرسی و ایمن‌سازی جاده مسیر بروجرد به سمت اشترینان انجام شد، همچنین در حوزه روستایی تا دو سال آینده نوسازی منازل مسکونی کامل خواهد شد.

مرادی خاطر نشان کرد: از دیگر خدماتی که در روستاها ارائه شده است، گازرسانی به روستاها بود که اولویت با روستاهای بالای ۲۰ خانوار بود و همه این روستاها گازرسانی شده و حتی روستاهای کمتر از ۲۰ خانوار هم گازرسانی شدند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از