حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/06/11 شمسی | 2024/09/01 میلادی
شهردار بروجرد:

پارک ورشو در بروجرد احداث می‌شود

پارک ورشو در بروجرد احداث می‌شود

شهردار بروجرد گفت: پارک ورشو با المان‌های ویژه این هنر در بروجرد احداث می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، یحیی عیدی‌بیرانوند عصر امروز در دومین همایش مرکز پژوهش‌های شورای شهر که در اداره ارشاد بروجرد برگزار شد، اظهار داشت: مسیر توسعه در شهرداری بروجرد مرهون همدلی و هم‌فکری مدیران است که با استفاده از ظرفیت‌ها و برنامه‌ریزی منجر به موفقیت شده است.

وی افزود: شهرداری طی سه سال گذشته اقدامات قابل توجهی انجام داده که نتیجه آن‌ها اجرای ۵۴ پروژه در بخش‌های مختلف و با هدف خدمت به مردم بوده است این در حالیست که قبل از این شورا، شهرداری حدود ۱۷۰ میلیارد تومان بدهی و مشکلاتی از جمله حقوق معوقه کارگران داشت اما با همدلی همه این مشکلات برطرف شده است.

شهردار بروجرد تصریح کرد: با توجه به اینکه در بروجرد ۲۷۰ هکتار بافت تاریخی وجود دارد، شهرداری ویژه بافت تاریخی افتتاح خواهد شد که تلاش می‌شود بازار تاریخی مرمت شود و خانه‌هایی که قابلیت لازم را دارند شناسایی شوند.

عیدی‌بیرانوند عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین صنایع‌دستی بروجرد، ورشو است که برای معرفی و ماندگاری بیشتر این اثر هنری، قرار است که پارک ورشو با المان‌های ویژه این هنر احداث شود.

وی با اشاره به نقش پژوهش و ایده‌های مختلف برای توسعه شهر، گفت: پژوهشگران می‌توانند در اجرای برنامه‌ها و ارائه ایده‌ها در سطح شهر، شهرداری را یاری دهند.

محمد پاپی‌نژاد رئیس شورای شهر بروجرد نیز در این جلسه گفت: آبادانی شهر با استفاده از ظرفیت‌های پژوهشی امکان‌پذیر است و در این شورا تلاش شد تا از نظرات و اقدامات پژوهشی استفاده شود.

وی افزود: با استفاده از اقدامات پژوهشی، پروژه‌هایی اجرا شده و همچنان آمادگی داریم افرادی که می‌توانند در این زمینه شورای شهر را یاری کنند.

رئیس شورای شهر بروجرد تصریح کرد: در حال حاضر ۲۹۶ پژوهشگر و استاد دانشگاه عضو مرکز پژوهش‌های شورای شهر هستند و از نظرات آن‌ها در پیشبرد اهداف استفاده می‌شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از