حالت تاریک
  • شنبه, 1403/07/14 شمسی | 2024/10/05 میلادی
پایان عمر رژیم نامشروع صهیونیستی
سفیرافلاک گزارش می‌دهد؛

پایان عمر رژیم نامشروع صهیونیستی

شهادت‌ها پایان راه محور مقاومت نیست و به‌ زودی شاهد اضمحلال رژیم اشغالگر قدس خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، رژیم صهیونیستی به پشتیبانی آمریکا و کشورهای غربی همواره با جنایات وحشیانه مردم بی‌گناه را مورد حمله قرار داده و در طول تاریخ منحوس خود از هیچ جنایتی علیه کودکان و زنان بی‌گناه دریغ نکرده است.

رژیم صهیونیستی که هیچگاه به مقررات بین‌المللی پایبند نبوده در آخرین جنایت خود طی روزهای گذشته بارها به ضاحیه جنوبی بیروت حمله و سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و تعداد بسیاری از مردم مظلوم لبنان را شهید و مجروح کرد.

شهادت‌ها پایان راه محور مقاومت نیست و مانند همه ادوار تاریخ در این اتفاقات نیز خون بر شمشیر پیروز است، بی شک اقدامات این چنینی در ادامه مسیر مقاومت بی‌تأثیر است و به‌ زودی شاهد اضمحلال رژیم اشغالگر قدس خواهیم بود.

 

سازمان ملل جنایات رژیم صهیونیستی را متوقف کند

محسن کریمی مسئول بسیج دانشجویی لرستان در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: از دیرباز تاکنون رژیم صهیونیستی خوی وحشی‌گری، جنایت و از بین بردن انسان‌ها را داشته و جنایات این رژیم منحوس چیز جدیدی نیست فقط اکنون به لحاظ وسعت منطقه‌ای که در برگرفته و امکان اطلاع‌رسانی که به واسطه رسانه‌های جهانی و شبکه‌های اجتماعی به وجود آمده جنایات این رژیم بیشتر دیده می‌شود وگرنه این رژیم با این خوی و مسلک به وجود آمده است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی همچنان به بمباران مناطق مسکونی و گروه‌هایی که از حیثیت مردم فلسطین و جهان اسلام حمایت می‌کنند، ادامه می‌دهد، با بمباران وحشیانه مناطق مسکونی جای هیچ شک و شبهه‌ای باقی نمی‌ماند و چاره‌ای جزء ادامه مقاومت و تبیین نیست.

مسئول بسیج دانشجویی لرستان تصریح کرد: اتفاقاتی که در روزهای گذشته رخ داد و انفجار پیجر‌ها دریچه جدیدی از ترورسیم یعنی استفاده از تکنولوژی به عنوان ترورسیم را باز کرد، قبلاً اشکال مختلفی از تروریسم را مانند بیوتروریسم، بمباران‌های شیمیایی و استفاده از بمب‌های خوشه‌ای، فسفری و آتش‌زا را انجام می‌دادند اما این آخرین مدل بود که از تکنولوژی به عنوان ابزار تروریسم که سر منشأ اتفاقات اخیر بود، استفاده کردند.

وی به ترک سالن توسط نمایندگان کشور‌های مختلف در زمان سخنرانی نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در هفتاد و نهمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل اشاره و بیان کرد: در سازمان ملل خروجی و انتشار اخبار عمومی منجر به این موضوع شد که نمایندگان کشورهای مختلف سالن را ترک کنند اما این اقدامات اولیه است و کافی نیست، باید آنقدر حرف‌ها گفته و شنیده شود تا فشار بین‌المللی و اجماع جهانی برای محکومیت و تحت فشار قرار دادن رژیم صهیونیستی برای متوقف کردن جنایات را در پی داشته باشد.

کریمی عنوان کرد: برای اتفاقاتی که در گذشته رخ داده پرونده‌های جنایی و حقوقی در دادگاه بین‌المللی لاهه تشکیل شده است، انتظار می‌رود اگر واقعاً دادگاه لاهه یک دادگاه عادلانه و بین‌المللی است برای خانواده‌های قربانیان پرونده تشکیل شود و رأی متناسب با نسل کشی انجام شده برای نتانیاهو صادر شود.

 

محور مقاومت با شهادت قوی‌تر می‌شود

محمد برامکی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرم‌آباد در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، با اشاره به شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان، اظهارداشت داشت: پیام بزرگ شهادت سید حسن نصرالله و همه شهادت‌ها در محور مقاومت این است که مقاومت روز به روز قوی‌تر می‌شودوی با اشاره به جنایات رژیم اشغالگر قدس در محور مقاومت، افزود: چون رژیم منحوس، فلاکت‌بار، نحس و نامشروع صهیونیستی به پایان عمر خود رسیده است همه جنایتی را انجام می‌دهد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرم‌آباد تصریح کرد: دشمنان فکر می‌کند با شهادت یا حذف افراد می‌توانند کاری انجام دهند اما حتماً دشمن صهیونیستی در نیل خروشان مقاومت غرق خواهد شد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از