حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد:

پایان ماموریت شهید رئیسی با شهادت امضاء شد

پایان ماموریت شهید رئیسی با شهادت امضاء شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: خداوند با مُهر شهادت برگه پایان ماموریت وی را امضاء کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، سرهنگ احمد حسنوند عصر امروز در مراسم گرامیداشت سوم خرداد و شهادت شهید آیت‌الله رئیسی که در مصلی نماز جمعه برگزار شد، اظهارداشت: امروز نه تنها مردم ايران بلکه مردم جهان اسلام دل‌هایشان غمگین است چرا که با شهادت آیت‌الله رئیسی بار دیگر غم از دست دادن حاج قاسم تداعی شد و همه کشور عزادار از دست دادن رئیس جمهور خدوم و مردمی شدند.

وی افزود: شهید آیت‌الله رئیسی شهیدی بود که به واسطه تلاش و اخلاصی که داشتند در نهایت خداوند با مُهر شهادت برگه پایان ماموریت وی را امضاء کرد.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد تصریح کرد: امروز مردم بروجرد جمع شدند تا بگویند ما هیچ‌گاه تلاش‌های مجاهدانه شهید آیت‌الله رئیسی را به عنوان خادم ملت فراموش نمی‌کنیم و تلاش می‌کنیم تا این مسیر شهداء را ادامه دهیم.

حسنوند با اشاره به سالروز شهادت شهید محمد بروجردی، عنوان کرد: شهید بروجردی برای پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس تلاش‌های زیادی انجام دادند که رهبری در وصف ایشان سخنانی فرمودند و این شهید عزیز در وصیت‌نامه خود نوشت مقاومت را رها نکنید و اگر مقاومت رها شود، کشور ما آسیب می‌بیند و خون شهدا هدر می‌رود.

وی بیان کرد: رهبری فرمودند امروز کشور در نزدیکی قله قرار دارد و راه رسیدن به قله، فقط مقاومت است و این همان اقدامی است که شهید بروجردی و دیگر شهداء برای پیروزی و استمرار انقلاب انجام دادند.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد به رشادت رزمندگان لرستانی در عملیات حاج عمران اشاره کرد و افزود: امروز کشور حال و هوای شهدایی دارد و یاد و خاطره شهداء و رزمندگان عملیات حاج عمران را گرامی می‌داریم، شهدایی که با رزم خود اوج رشادت را نشان دادند به طوری که رهبری در این راستا فرموند رزم لرها بیش از آنکه شنیدنی باشد، دیدنی است که این رزم بی‌نظیر مرهون شهدای حاج عمران است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از