حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
استاندار لرستان

پدافند غیرعامل، بستر کاهش آسیب‌پذیری را فراهم می‌سازد

پدافند غیرعامل، بستر کاهش آسیب‌پذیری را فراهم می‌سازد

استاندار لرستان گفت: پدافند غیرعامل یکی از پایدارترین روش‌هایی است که بسترهای مصون‌سازی، پایداری، امنیت و کاهش آسیب‌پذیری را در جامعه فراهم می‌سازد.

به گزارش سفیرافلاک، فرهاد زیویار در پیامی به مناسبت هفته پدافند غیر عامل اظهارداشت: امروزه با توجه به شرایط، تهدیدات در حال تغییر و تحولات اساسی است و در این وضعیت توجه اصولی به مبانی پدافند غیرعامل باعث بازدارندگی دفاعی در برابر تهدیدات و اقدامات دشمن می‌شود و چنانچه تفکر مدیریتی یک مجموعه‌ بر مبنای رعایت هر چه بیشتر اصول پدافند غیرعامل استوار شود، آینده‌ پایدارتری در انتظار مجموعه خواهد بود.

وی افزود: بدون شک پدافند غیرعامل یکی از پایدارترین روش‌هایی است که بسترهای مصون‌سازی، پایداری، امنیت و کاهش آسیب‌پذیری را در جامعه فراهم می‌سازد و آگاهی از پدافند غیرعامل و آشنایی و اجرای آن باعث تقليل آسيب‌پذيری و کاهش خسارت و صدمات تاسيسات، تجهيزات و نيروی انسانی مراکز حياتی، حساس و مهم نظامی و غير نظامی کشور می‌شود.

استاندار لرستان تصریح کرد: امید می‌رود مردم شریف با توانمند‌سازی هرچه بیشتر در حوزه پدافند غیرعامل به منظور مقابله با تهاجمات خصمانه احتمالی و کاهش خسارات ناشی از بلایای طبیعی و غیر طبیعی و پیشگیری از تلفات انسانی با هدف کاهش آسیب‌پذیری استان، مسئولان را یاری نمایند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از