حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
معاون استاندار لرستان مطرح کرد:

پلدختر مشکلات زیرساختی جدی دارد

پلدختر مشکلات زیرساختی جدی دارد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با بیان اینکه شانه‌های شهرستان پلدختر همچنان زخمی سیل سال ۱۳۹۸ است گفت: پلدختر مشکلات زیرساختی جدی دارد و آثار سیل ۹۸ بر در و دیوار شهر نمایان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، احسان یاوری عصر امروز در جلسه معارفه سرپرست جدید فرمانداری پلدختر که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد با بیان اینکه امام خمینی(ره) احیاگر اسلام ناب بودند و اسلام ناب را در عرصه حاکمیت تجلی بخشیدند اظهار داشت: امیدوارم مشعلی که امام(ره) برافروختند و مسیری را که پیش روی ما قرار دادند بتوانیم در مسیر آن مستحکم و استوار قدم برداریم. 

وی با بیان اینکه مطیع امر ولایت فقیه هستیم افزود: اعتقاد داریم مسیری که مقام معظم رهبری که طی این سال‌ها بعد از امام خمینی (ره) طی کردند بدون ذره‌ای کم و کاست و انحراف همان مسیر امام خمینی (ره) است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری لرستان ضمن گرامیداشت یاد شهید جمهور و شهدای خدمت عنوان کرد: فقدان ایشان برای ما بسیار سخت و غیرقابل باور است و ما وجودی را از دست دادیم که شاید جایگزینی ایشان خیلی سخت باشد.

وی با اشاره به اینکه انقلاب آنقدر سرباز مطیع ولایت فقیه تربیت کرده و فقدان یک شخص، صدمه‌ای به انقلاب و حکومت وارد نمی‌کند بیان کرد: پر کردن جای علما بسیار سخت و این اتفاق و فاجعه دردناک بسیار سخت است اما در عین حال با وجود رهبری معظم انقلاب این جای خالی هم پر می‌شود.  

یاوری گفت: شهید رئیسی برای ما مدیران انقلاب اسلامی، الگویی طراحی کردند که یک الگوی ناب انقلاب اسلامی است که اگر بخواهیم مسیر درست را طی کنیم باید مثل این شهید عمل کنیم.

وی با بیان اینکه شهید رئیسی ثابت کرد که هدف وسیله را توجیه نمی‌کند، تصریح کرد: دولت شهید رئیسی اثبات کرد که می‌شود یک دیندار،‌ معتقد و مقید به اصول و ارزش‌های انقلابی بود و همزمان یک سیاستمدار قوی بود. شهید رئیسی حاضر نشد ریاکاری، دروغ و بداخلاقی کرده و برای سیاست‌ورزی دست به هر وسیله‌ای بزند که سیاستمدار اسلامی باید اینگونه باشد و برای همه به‌عنوان الگویی پایدار مورد استفاده قرار گیرد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری لرستان مردم پلدختر را مردمانی سخت‌کوش، قانع، شجاع، انقلابی، ارزشی و با صداقت توصیف و خاطر نشان کرد: مردم پلدختر حاضر نیستند اختلافات داخلی‌شان مایه استفاده نااهلان، نامحرمان و دشمنان قرار بگیرد ممکن است در بین آنها اختلاف باشد اما حاضر نیستند که به هیچ‌وجه دشمنان در صف آنها نفوذ کرده و بخواهند از اختلافات سوء استفاده کنند. 

وی با بیان اینکه مردم پلدختر انقلابی و پایبند به انقلاب و ولایت هستند افزود: مردم پلدختر محب و عاشق اهل بیت(ع)‌ و امام حسینی هستند که این شهرستان به درستی به هویزه ثانی تعبیر شده است. 

معاون سیاسی و امنیتی استانداری لرستان عنوان کرد: شهرستان پلدختر مشکلات زیرساختی جدی دارد و راه ارتباطی این شهرستان یک موضوع مهم و جدی است که با حضور یک مدیر جهادی، پرتوان و در عین حال با ارتباطات بسیار خوب در سطح ملی امیدواریم مشکلات مرتفع شود.

یاوری گفت: هنوز شانه‌های پلدختر از سیل سال ۱۳۹۸ زخمی است، آثار سیل بر در و دیوار شهر نمایان و جاده پلدختر به خرم‌آباد یکی از آثار سیل دردناک سال ۹۸ است که با توجه به تجربه سرپرست جدید فرمانداری پلدختر در ستاد بحران کشور و ارتباطات خیلی خوبی که دارید امیدوارم بتوانید به مطالبات مردم جامع عمل بپوشانید. 

وی افزود: شهرستان پلدختر دارای آثار طبیعی و تاریخی زیادی است که می‌تواند در جذب گردشگر مورد استفاده قرار گیرد، همچنین این شهرستان ظرفیت بسیار بالایی در بخش کشاورزی و دامپروری دارد که امیدواریم این ظرفیت‌های اررشمند فعال و مشکلات شهرستان به حداقل ممکن کاهش پیدا کند.

یاوری گفت: این پست‌ها و این مسئولیت‌ها برای ما امانت و برای خدمت به مردم است همان کاری که شهید رئیسی انجام داد و محبوب ملت شد اما اگر خدایی نکرده برای مسائل شخصی باشد و از این جایگاه برای خدمت به مردم استفاده نکنیم باید فردای قیامت پاسخگو باشیم.

 

شهید رئیسی الگوی مسئولان برای خدمت به مردم  

احسان علی‌پوری سرپرست فرمانداری پلدختر نیز در این مراسم با بیان اینکه در این مقطع باید با همدلی، هم فکری و برادری قدم برداریم، اظهار داشت: افتخار می‌کنم در دولتی شهید رئیسی پست گرفتم و به عنوان خادم مردم شریف پلدختر مشغول به خدمت شدم.

وی با اشاره به اینکه شهید رئیسی الگو و اسوه ما مسئولان برای خدمت به مردم است افزود: افتخار می‌کنم و بر خودم واجب می‌دانم که با تمام وجود وقتم را برای مردم عزیز و ولایتمدار پلدختر به کار گیرم و چون خادمی مردم پلدختر را پذیرفتم از هم اکنون خودم به همراه خانواده در پلدختر مستقر می‌شوم و با تمام وجود در خدمت مردم شریف شهرستان پلدختر هستم و تمام تلاشم را برای خدمت به مردم شهرستان پلدختر به کار می‌گیرم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از