حالت تاریک
  • سه‌شنبه, 1403/07/24 شمسی | 2024/10/15 میلادی
پیگیری اوقاف کشور برای مجتمع ماهیان خاویاری پلدختر
رئیس اوقاف و امور خیریه کشور مطرح کرد:

پیگیری اوقاف کشور برای مجتمع ماهیان خاویاری پلدختر

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: پروژه مجتمع ماهیان خاویاری پلدختر را در کمیسیون بهره‌وری سازمان اوقاف مطرح می‌کنیم تا مورد بررسی قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی شامگاه دوشنبه در حاشیه بازدید از مجتمع ماهیان خاویاری پلدختر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای بازدید از پروژهای پیشنهادی در لرستان از جمله مجتمع ماهیان خاویاری به پلدختر سفر کردیم.

وی با اشاره به اینکه مجتمع پرورش ماهیان خاویاری، فرآوری و عمل‌آوری ماهی برای استحصال خاویار است، افزود: این پروژه را در کمیسیون بهره‌وری سازمان اوقاف مطرح می‌کنیم تا مورد بررسی قرار گیرد.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور عنوان کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه بودجه عمومی و دولتی ندارد بلکه منابع آن وقف مالی اشخاصی است که مال خود را وقف کرده‌اند.

خاموشی گفت: بیشترین فعالیت ما در گذشته پیرامون ساختمان سازی، اجاره واحدهای مسکونی و یا تجاری‌سازی بود که در مدیریت فعلی تصمیم شد که در کنار سایر فعالیت‌ها، مولدسازی را ادامه دهیم.

وی تصریح کرد: سازمان اوقاف برای مولدسازی، زنجیره‌های غذایی، تولید انرژی سبز، آبزی‌پروری، معادن، ترانزیت، دانش‌بنیان‌ها و راه‌اندازی کارخانه‌های نیمه تعطیل مشارکت و فعالیت می‌کند و در همه زمینه‌های مذکور سازمان اوقاف در کشور فعال است.

رئیس اوقاف و امور خیریه کشور خاطر نشان کرد: استان‌هایی که منابع قوی‌تری دارند فعال‌تر می‌باشند و برای استان‌هایی که ضعیف‌اند سعی می‌کنیم از منابع استان و منابع مرکزی به آنها کمک کنیم تا پروژه‌هایی در این استان‌ها فعال شود.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از