حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
فرازی از وصیت‌نامه شهید «احمد علیشاهی فولادوند»؛

چنگ‌زدن به ریسمان ائمه‌اطهار(ع) مصباح هدایت است

چنگ‌زدن به ریسمان ائمه‌اطهار(ع) مصباح هدایت است

شهید «احمد علی‌شاهی فولادوند» در وصیت‌نامه خود نوشته است: تنها چنگ‌زدن به ریسمان پیامبران و ائمه‌اطهار(ع) مصباح هدایت و باعث نجات بشر از گرداب هلاکت است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سفیرافلاک، شهید احمد علیشاهی فولادوند در سال ۱۳۳۷ در شهرستان الشتر متولد شد و دوم خرداد ۱۳۶۵ در عملیات حاج عمران به فیض شهادت نائل گردید.

 

وصیت‌نامه شهید:

با درود فراوان به رهبر کبیر انقلاب و یاران با وفای ایشان. اینجانب بارها تأسف خورده‌ام که در صدر اسلام نبوده‌ام که از سالار کربلا با این توان ناچیزم بر علیه ظالم زمان بجنگم و این التهابی که در سینه‌ام با عشق به اهل بیت دارم، فرونشانم. حالا خداوند به مردمان این عصر منت نهاده و فرزند صالح ایشان را در این عصر به عنوان رهبر تعین نموده تا این خواسته‌های دوستاران حسین(ع) را برآورده سازد و با عنایت رب‌العالمین و اخلاص این مردم توفیق برای اینجانب حاصل شده که در ظل رهبریت امام امت ودر بین این ملت عزیز، از فرزند عزیز حسین(ع) دفاع نمائیم.

و صحبتی که با بازماندگان خودم دارم، این است که مادر و مادر فرزندانم و خواهران و اقوام من، بدانید و آگاه باشید که این راه را خودم با شناخت و آگاهی انتخاب کرده‌ام و هیچ عاملی بجز عشق به حسین(ع) و امام خمینی(ره) که در راه خداوند رنج‌ها را متحمل شده‌اند و به عین‌الیقین رسیده‌اند، مرا به اینجا نکشانده و یقین دارم این راه صحیح هست و به جز این راه، بقیه باطل و بی‌ثبات هستند و تنها چنگ‌زدن به ریسمان پیامبران و ائمه اطهار(ع) مصباح هدایت و نجات بشر از گرداب هلاکت است.

اول، برای من هیچ تأسف نخورید و باید شما افتخار کنید که فردی را پرورش نموده‌اید که از بین راه‌ها، راهی را انتخاب نموده است که اباعبدالله الحسین(ع) انتخاب نموده و در راه یزید و معاویه گام برنداشته است و تنها انتظاری که از شما دارم این است که اول مقاوم و باقار باشید و به ضدانقلاب بفهمانید که ما اهل کوفه نیستیم که امام را تنها بگذاریم. تا آخرین لحظه به امام و یارانش با وفا باشید.

دوم، چهار تا فرزندم که کوچک هستند و احتیاج به تربیت صحیح دارند. امیدوارم که در تربیت آن‌ها کوشا باشد و نگذرید که در مسیر بد گام بردارند زیرا فرزند خوب باعث سربلندی و فرزند بد باعث ننگ خانواده است. و من هم ان‌شاءالله اگر شهید واقعی در پیشگاه ایزد یکتا بودم، برای شما شفاعت خواهم کرد.

سوم، با تمام مردم با دلی روشن و چشمی بینا و گوشی شنوا و قلبی آگاه و بینشی باز اعلام می‌دارم هیچ عاملی به‌جز عشق به ابراهیم خلیل‌الله، موسی کلیم‌الله، عیسی روح‌الله و فرزند پاک ایشان خمینی روح خدا، مرا به قربانگاه نکشانده است.

و دستم را از تابوت بیرون آورید تا سرمایه‌داران بدانند که چیزی از دنیا نبرده‌ام و تا طالبان مقام و جاه بدانند که دنیا به هیچکس وفا نمی‌کند و به آن‌هایی که توانایی مسئولیت‌هایی را ندارند، سفارش می‌کنم که به خون شهدا خیانت نکنند، زیرا خون شهدا روز قیامت از آن‌ها باز خواست می‌کند و کرکسان لاشخور را میدان مجال ندهید و یاران امام را منزوی نکنید، زیرا معاد و روز بازخواستی در کار هست و هر فردی به سزای اعمالش خواهد رسید.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از