حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
فرمانده جدید سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان:

کار جهادی، اولویتی برای رفع مشکلات است

کار جهادی، اولویتی برای رفع مشکلات است

فرمانده جدید سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: کار جهادی یعنی بن‌بست شکنی که امروز آماده کار جهادی هستیم و این مهم به عنوان یکی از اولویت‌ها مطرح است و رهبری فرمود جز با کار جهادی نمی‌توان مشکلات را حل کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، سردار نعمت‌الله باقری در مراسم معارفه فرمانده سپاه لرستان اظهارداشت: امید دارم با وجود پاسدارانی که در این استان وجود دارند که در کنگره شهدا، زمانی که جمعی از مردم لرستان خدمت رهبری آمدند رهبری فرمود سلحشوری مردم، صداقت، رفاقت و وفاداری مردم لرستان از ویژگی‌های این مردم بود.

وی افزود: افتخار می‌کنم به عنوان خادم مردم چند صباحی در کنار مردم استان در کمک به وضع مردم و رفع مشکلات تلاش نمایم.

فرمانده جدید سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان تصریح کرد: سپاه در کنار همه وظایفی که داشته، اما نقشه راهی برای خودم تعریف کردم که هم پیش‌برنده و پیش‌روندگی سپاه را که به دنبالش هست، به همراه دارد و آن فرامین هشتگانه رهبری است که در سال ۹۸ به این اشاره نمودند و امروز این فرامین در کنار وظایف اجرا می‌شود.

سردار باقری بیان کرد: جوان‌گرایی، خلاقیت و نوآوری در دستور کار قرار دارد و سپاه خود را باید برای حوادث سنگین آماده کند چرا که هرچه جلو می‌رویم حوادث سخت‌تر است.

وی عنوان کرد: دشمن‌شناسی موضوع دیگری است که باید بتوانیم با دشمن مقابله کنیم، امروز بخشی از دشمن در خانه مردم است و برای این مهم باید دشمن را بشناسیم.

فرمانده جدید سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان تصریح کرد: مردم‌داری و همراهی با مردم و کمک به مردم بسیار مهم است لذا در استان لرستان تا جایی که این همراهی در خدمت به مردم در رفع مشکلات مردم باشد، ما در کنار مسئولان هستیم تا اهداف نظام را پیش ببریم و در خدمت مردم باشیم.

سردار باقری با اشاره به کار جهادی برای پیشبرد اهداف، عنوان کرد: کار جهادی یعنی بن‌بست شکنی که امروز آماده کار جهادی هستیم و این مهم به عنوان یکی از اولویت‌ها مطرح است و رهبری فرمود جز با کار جهادی نمی‌توان مشکلات را حل کرد.

وی توکل، توسل، امید به خدا و انس با قرآن را مولفه‌هایی مهم برشمرد و افزود: دفاع مقدس دو شکل ظاهری و باطنی داشت که ظاهری آن شامل تجهیزات و عوامل بودند و شکل معنوی آن همین ایمان و توسل به خدا و اهل‌بیت(ع) بود که در دفاع مقدس داشتند و عامل پیروزی ما در دفاع مقدس بود.

فرمانده جدید سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان خاطرنشان کرد: امیدواریم با کار و روحیه جهادی بتوانیم امیدهایی که در راستای خدمت مردم وجود دارد را محقق نمائیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از