حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد:

کاروان راهیان‌نور به مناطق عملیاتی اعزام شدند

کاروان راهیان‌نور به مناطق عملیاتی اعزام شدند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: دومین کاروان اردوی راهیان‌نور از بروجرد که ۲۴۰ دانش‌آموز دختر بودند به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، سرهنگ احمد حسنوند صبح امروز در مراسم اعزام دانش‌آموزان به اردوی راهیان‌نور در جمع خبرنگاران اظهارداشت: اعزام دانش‌آموزان به اردوی راهیان‌نور یک برنامه فرهنگی است که در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت صورت می‌گیرد و هرساله جمعی از نسل جوان به مناطق هشت سال دفاع مقدس اعزام می‌شوند.

وی افزود: در همین راستا امسال ۷۲۰ دانش‌آموز بروجردی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند که تاکنون یک کاروان از خواهران اعزام شده و امروز نیز ۲۴۰ نفر از دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه دوم، در قالب ۶ دستگاه اتوبوس اعزام شدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد تصریح کرد: در این سفر سه روزه، دانش‌آموزان از سدکرخه، دوکوهه، شلمچه، اروندکنار و فتح‌المبین بازدید می‌کنند.

حسنوند بیان کرد: برنامه‌ریزی شده که یک کاروان دیگر از شهرستان بروجرد که پسران دبیرستانی هستند، به مناطق هشت سال دفاع مقدس اعزام شوند.

وی با اشاره به اهداف اعزام راهیان‌نور گفت: در این سفر معنوی، دانش‌آموزان از یادمان شهدا در مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید می‌کنند و با راه و رسم شهدا و فرهنگ دفاع مقدس بیشتر آشنا شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد یادآورشد: نسل جوان با حضور در این مناطق می‌توانند از ایثار و فداکاری شهدا الگو بگیرند و این حرکت فرهنگی بهترین اقدام برای افزایش روحیه شهادت‌طلبی در بین جوانان است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از