حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/07/15 شمسی | 2024/10/06 میلادی
شهردار بروجرد مطرح کرد:

کانال‌کشی 20 نقطه شهر بروجرد برای جمع‌آوری آب‌های سطحی

کانال‌کشی 20 نقطه شهر بروجرد برای جمع‌آوری آب‌های سطحی

شهردار بروجرد گفت: 20 نقطه از بروجرد برای جمع‌آوری آب‌های سطحی ناشی از بارندگی فصل پائیز، کانال‌کشی شد.

به گزارش سفیرافلاک، با توجه به آغاز بارندگی‌ها در فصل پائیز آمادگی دستگاه‌ها از جمله شهرداری بسیار ضروری است تا در صورت نیاز بتواند اقدامات لازم را انجام دهد.

یحیی عیدی بیرانوند در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهارداشت: باتوجه به اینکه اعلام شد امسال پائیز و زمستان پرباشی پیش‌رو داریم از همین رو اقدامات لازم انجام شده تا در زمان فصل بارندگی‌ها، مشکلاتی رخ ندهد.

وی افزود: طی سال گذشته اقداماتی برای جمع‌آوری آب‌های سطحی در ۴۰ نقطه از بروجرد انجام شد که امسال نیز این برنامه در ۲۰ نقطه دیگر انجام شده تا در هنگام بارندگی‌ها، آب‌های سطحی جمع‌آوری شود.

شهردار بروجرد تصریح کرد: در همین راستا کانال‌کشی و شبکه مویرگی ایجاد شده تا آب‌های ناشی از بارندگی جمع‌آوری و سبب آبگرفتگی نشود، علاوه بر این نیز بخش‌هایی که احساس شده امکان انسداد در هنگام بارندگی دارند، لایروبی شده است.

عیدی بیرانوند گفت: در باغ فدک نیز چند دهنه آبگیر، کوچک‌سازی شده که در هنگام بارندگی و احتمال جمع شدن شاخه درختان و یا هر خاشاکی، انسداد ایجاد نشود و آب ناشی از بارندگی به راحتی عبور نماید.

وی خاطرنشان کرد: در بالادست نیز اقدامات لازم انجام شده که طبق این اقدامات آمادگی لازم را برای ورود به فصل پائیز و زمستان داریم البته نمک و ماسه برای فصل زمستان خریداری شده و ماشین‌آلات مورد نیاز فصل بارندگی تجهیز شده تا در صورت نیاز مورد استفاده قرار گیرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از